Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pan kupił ode mnie książki na Allegro lokalnie. Widzę że paczka już na niego czeka w paczkomat cię InPost od doby. Piszę więc do niego, a on na to że nie dostał żadnego powiadomienia. Nie wiemy teraz jak ma tę paczkę odebrać z paczkomatu. Gdzie został wysłany kod odbioru. Pomocy!!!
@Client:117152258 Przekaż kupującemu, żeby sprawdził czy nie widzi danych dostawy w tej zakładce po kliknięciu w szczegóły zamówienia. Jeśli to nie rozwiążę problemu, poproś go o bezpośredni kontakt z nami.
Kupujący musiał zainstalować aplikację InPost. Liczył że dostanie SMS. Czy InPost nie wysyła już kodów odbioru smsem lub na maila?
Dzień dobry,
abyśmy mogli zweryfikować poprawność danych Klienta, proszę o nawiązanie kontaktu bezpośrednio z biurem obsługi Klienta In Post, na przykład poprzez infolinię pod numerem: +48 722 444 000. Po weryfikacji numeru telefonu i adresu e-mail Klienta będziemy mogli udzielić pomocy.