Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy generowaniu etykiet inpost wyskakuje błąd "
Nie można zamówić wybranej paczki:Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika"
Zamówienie nr. 2fe01081-156f-11ed-b640-c1052f7c37f0
Czym jest to spowodowane? Już od dawna mam ten problem przy kurierze inpost, zwykle zmieniałem po prostu kuriera jednak to jest pobranie i nie mam innej możliwości niż ten problem w końcu rozwiązać, pozdrawiam.
@SellerVX Cześć. 🙂 Czy masz uregulowany rachunek u przewoźnika InPost? 🙂
Gdzie można to sprawdzić?
EDIT: W managerpaczkomaty mam uregulowany oczywiście, tylko sam kurier nie działa. Paczkomat działa bez problemu.
@SellerVX Musiałbyś skontaktować się z Przewoźnikiem. 🙂
Poproszę Cię o załączenie zrzutów ekranu, na których widać ten komunikat. Świetnie, gdyby na zrzucie był widoczny również pasek z adresem URL).
Oczywiście, proszę.
Przepraszam pomyliłem zamówienia ale to praktycznie ta sama sytuacja, również kurier inpost i ten sam komunikat.
Na każdej przesyłce kurier inpost wyskakuje to samo.
@SellerVX Zweryfikowaliśmy tę sytuację i na swojej umowie nie masz aktywnej opcji nadania z adresu (a taki typ nadania wskazałeś w formularzu).
Powinieneś móc dodać konto kurierskie w swoich ustawieniach na koncie InPost. Jeśli masz to poprawnie ustawionem to spróbuj wygenerować nowy klucz do API (być może wygenerowałeś obecny klucz przed dodaniem kuriera?).