Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient od pażdziernika do dzisiaj zakupił w mojej firmie 7-krotnie, dzisiaj odebrałam telefon od tego klienta z propozycją wysłania gratisów za 25zł albo wystawi 7 negatywów. Co myślicie o tym? Szczególnie proszę o odpowiedz moderatora.
@Firma_Karwil napisz oficjalnie do allegro i nie daj się powiedz że to wyłudzenie i zgłaszasz sprawę na policję @_HolaOla_ zablokujcie mu konto dla zasady 🙂
Szkoda ze nie możemy oficlanie nazwy jego konta. Bo na pewno w taką grę wciągnął wielu sprzedawców. Bardzo mały zakup a często a potem szantaż.
@Firma_Karwil polecam opcję nagrywania rozmów 😉 Miałam historię, że sprzedawca groził mi negatywami odwetowymi na koncie mojego pracodawcy (tak...), wysłałam do supportu nagranie rozmowy z takimi groźbami. Nie wiem czy allegro podjęło jakieś kroki, ale obyło się bez negatywów.
@Firma_Karwil Ja myślę, że to art. 191 kk.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Firma_Karwil Cwany klient, nie napisał, tylko powiedział. Teraz decyzja należy do Ciebie, jeśli wystawi 7 negatywów zgodnych z regulaminem, będą nie do usunięcia. Nie udowodnisz mu szantażu.
Czekam na opinię moderatora, może sprawdzić jego historię u innych sprzedawców.
@Firma_Karwil Zdradzisz mi o jakiego dokładnie Kupującego chodzi? Mogę zweryfikować jak wygląda sprawa w naszych systemach, ale nie posiadam dostępu do Twoich rozmów telefonicznych, więc nie wiem kogo mam sprawdzić.
Mamy tutaj podać jego nick z allegro?
@Firma_Karwil Jeśli możesz, wyślij mi go proszę na spolecznosc@allegro.pl
Wysłaliśmy
@Firma_Karwil Dziękuję, dostałam Twoją wiadomość i sprawdziłam, to co mogłam, ale bez dowodów w postaci wiadomości czy screenów, których tutaj nie mamy, nie mogę doradzić nic więcej niż to, co tutaj już padło. Chociaż obawiam się, że samo powołanie się na rozmowę telefoniczną to za mało nawet dla policji.
@kostas11 Nie ma żadnych szans na to, abyśmy blokowali konta kogokolwiek, czy to Sprzedającego czy Kupującego, dla zasady. Kto i na jakiej zasadzie miałby mieć takie możliwości?
@_HolaOla_ Punkt dla Ciebie 🙂
Ciekawe czy tak chętnie byłoby punktowane, gdyby to sprzedający szantażował kupującego, a ten ostatni nie miał na to namacalnych dowodów "bo rozmowa telefoniczna"🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Firma_Karwil Allegro doprowadziło do patologii. Sprzedający stał się słabszą stroną transakcji, bez żadnej ochrony i pomocy. 🙂
@konto zamknięte Akurat w tym przypadku nie mogę się zgodzić. Jakie według Ciebie Allegro ma tutaj możliwości, aby sprawdzić co powiedział Kupujący w czasie prywatnej rozmowy telefonicznej?
@_HolaOla_ nikt inny, tylko Allegro doprowadziło do takich patologicznych sytuacji. System komentarzy pozwala kupującym na szantażowanie sprzedających. W normalnym świecie, poza Allegro, sklepy internetowe nie mają takich problemów. Sprytni kupujący doskonale wiedzą, że negatywem można zmusić sprzedającego do dużych ustępstw, a wy macie tylko jedną odpowiedź, która brzmi; radź sobie sam, nas to nie obchodzi, tylko nie zapomnij zapłacić prowizji, bo zablokujemy ci sprzedaż. 😏
@_HolaOla_ ALLEGRO także ponosi odpowiedzialność za treść umieszczanych w serwisie komentarzy
ponadto tutaj użytkownik zgłasza coś poważniejszego bo próbę szantażu, wyłudzenia korzyści o wartości finansowej przy pomocy serwisu allegro
i mail o charakterze neutralnym do szantażysty (domniemanego) powinien od serwisu zostać nadany
Jeśli nawet wystawił wiele negatywów wielu sprzedającym, ale te negatywy nie naruszały zasad, nic nie można zrobić, chyba że Allegro złamie własne zasady i zablokuje mu możliwość komentowania jedynie po zgłoszeniu na AG, bez dowodów na szantaż.
Czy.. czy... czy... @xyz96 właśnie stanął/a po stronie sprzedawcy?? 😮