anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gratisy albo 7 negatywów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

Klient od pażdziernika do dzisiaj zakupił w mojej firmie 7-krotnie, dzisiaj odebrałam telefon od tego klienta z propozycją wysłania gratisów za 25zł albo wystawi 7 negatywów. Co myślicie o tym? Szczególnie proszę o odpowiedz moderatora.

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

xyz96
#21 Demiurg#

Nie dam się sprowokować 🙂 Koniec dyskusji 🙂 !

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

To nie prowokacja tylko mój podziw 🤗

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Ściągnij aplikacje do nagrywania rozmów. Pod pretekstem jeszcze raz porozmawiaj z kupującym a następnie prosto z nagraniem na najbliższą komendę.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Firma_Karwil  Ty jakiś masochista jesteś czy co??🤔 Odpisz przez centrum wiadomości, coś w stylu : " Szanowny Panie, nawiązując do Pana sugestii że albo dostanie Pan gratis albo wystawi nam Pan negatywy za 7 zakupów, informujemy że polityka firmy i system magazynowy nie pozwalają na taką operację ale chętnie udzielimy Panu rabatu na kolejne zakupy.."

Z jednej strony masz podkładkę że szantażował, z drugiej strony piszesz że nie dostani gratisu, z trzeciej dajesz mu lizaka w postaci rabatu. Nie nie musi to uchronić Cię od negatywów

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@Firma_Karwil  możesz te wysłać mu te produkty za 25 zł dla świętego spokoju, poczekać aż wystawi pozytywne komentarze i dodać go na czarną listę. 

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

sprawa dalej wygląda tak ,ze kupujący rozpakował ostatnia paczkę w której nie było tych gratisów i wpadł w szał.przysłał wiadomość że reklamuje 6 produktów,więc odpisaliśmy żeby odesłał .odpisał,że wysłał zdjęcia i to ma wystarczyć i nic nie zamierza zwracać,a mamy mu oddać kase.po naszej odmowie ma założyć dyskusje.co o tym myślicie?.

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Myślę tak:

1. Należy się przygotować na te negatywy. Może to jakiś furiat i napisze nieregulaminowe bzdury i allegro usunie komentarze. Jeżeli nie, patrz punkt 3.

2. Odpowiedź do klienta poprzez centrum wiadomości. Żadnych ustaleń przez telefon.

3. Warto znaleźć jakąś kancelarię, jeżeli nie teraz to może przydać się w przyszłości.

Większość sprzedawców tylko narzeka i na tym się kończy dlatego tego typu sytuacje będą się powtarzały. Allegro w sytuacjach niejednoznacznych nie pomaga.

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

poprosić Kupującego o podstawę prawną swoich działań

na zasadzie np: art 6 Kodeksu Cywilnego lub podobnego

można na podstawie zdjęć odrzucić reklamację

można uzasadnić że reklamacja wymaga odesłania towarów - np: za darmo i itp

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów