Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
ie dużo, jak na mnie sprzedałem w weekend, aż 12 zamówień w tym 3 smarty, a etykiet z Impostu dostałem, zaraz przeliczę... 10 więcej, to jakieś nowe zasady?
Zadzoniła do mnie Pani, która paczkę dostała, powiedziała, że dostała telefon z InPostu, że jest jeszcze jedna paczka do Niej, ele jej nie dostanie bo ma taki sam kod jak ta pierwsza i zostanie mi zwrócona. Mam nadzieję, że z innymi też tak będzie. Czy wobec tego mam jeszcze pisać do InPostu?
Wygląda na to, że otrzymałem etykiety z tym samym kodem poskowym na różne adresy. Coś takiego to mi się w pale nie mieści, a założone dyskusje, czasy nadania i negatywy lecą.
@mazurkur439 Cieszymy się z Twojej sprzedaży, świetny wynik 🙂
Jeśli chodzi o etykiety, to w jakim sensie je dostałeś? Z jakiego narzędzia korzystasz, Managera InPost?