Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, dlatego czas może być różny 🙂
Myślałem, że jest to jakoś uregulowane np. 30 dni od daty złożenia....
Można zapytać moderatora - @_HolaOla_ , @nat_not . Albo admina - @msniezek
@regeneracja-KATA Może przypomnij im o tym, zawieruszyli coś.😁
@regeneracja-KATA Na odwołania odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. W związku z dużą ilością zgłoszeń czasem czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. Której oferty dotyczy Twoje pytanie?
Chodzi o ofertę 9453903110, wysłałem już oświadczenie o odstąpieniu od umowy w forme nieedytowalenj(zrzut ekranu z naszej korespondencji)
@regeneracja-KATA Twoje zgłoszenie jest procesowane. Jeśli jutro do końca dnia nie dostaniesz informacji w tej sprawie, daj znać.
ok, dziękuję
Niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
@regeneracja-KATA To może ktoś z moderacji odpowie jak się zobowiązali: @nat_not
@regeneracja-KATA Otrzymałam informację, że 1 grudnia prosiliśmy Cię o przesłanie oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy (wiadomość 12469643). Nie odpowiedziałeś na tego maila, więc proszę, żebyś zrobił to teraz. Bez tego zwrot prowizji nie będzie mógł być przyznany.
Fajnie tylko kto i jaki regulamin może nakłonić klienta by takie oświadczenie napisał często kończy się to brakiem z nim kontaktu a sprzedawca zostaje na lodzie bez zwrotu prowizji. Prowizja powinna być zwracana bezzwłocznie w odpowiednio określonym terminie po jej złożeniu o ile nie ma śladów przelania środków na konto sprzedawcy.
Właśnie 1 grudnia niezwłocznie odpisałem wysyłając w załącznikach print screen z mojej korespondencji z kupującym w której kupujący napisał: " Witam, Tak potwierdzam odstąpienie od umowy. Pozdrawiam" Na dodatek kupujący zaznaczył zwrot towaru.
Nie mam informacji, że mail nie dotarł. Za chwilę wyślę ponownie