Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam przedmiot który został uszkodzony w transporcie przez firmę kurierska. Jestem osobą prywatną.
Kupujący pomimo że miał do mnie kontakt mailowy i telefon nie powiadomił mnie o tym tylko rozpoczął dyskusję. Przez kilka dni nie sprawdzałam poczty bo przebywałam w miejscu gdzie był dosć ograniczony dostep do internetu. Poza tym korespondencja wpadła do spamu. o problemie dowiedziałam się 10 dni póżniej. Skontaktowałam się natychmiast z klientem telefonicznie i doszliśmy do porozumienia ze serwis w miejscu zamieszkania klienta na mój koszt wymieni uszkodzoną cześć. Niestety chyba nikt z allegro nie śledził treści naszych rozmów tylko po kilku dniach wypłacono klientowi cały koszt za zakup sprzętu a moje konto zostało obciążone. Serwis naprawił sprzęt i klient chce go odebrać, ale w takie sytuacji co z zapłatą ? Ustaliliśmy że klient zapłaci w serwisie z którym ja się potem rozliczę. Ostatecznie wpłaciłam na swoje konto kwotę obciążenia i jestem rozliczona, jednak blokada nie została zdjęta. Konto mam 12 lat - same dobre komentarze i pozostał niesmak. Wysyłałam 2 razy zapytania do allegro ale żadnej odpowiedzi nie dostałam
robiłam tak jak napisałaś - najpierw porozmawiałam telefonicznie żeby szybko złapać kontakt z klientem, a następnie po wstepie zgodnie z przeprowadzoną rozmową telefoniczną .... opisałam nasze ustalenia. Chodzi o to żee klient chce ten sprzęt miec po naprawie. To jest 400 km ode mnie.
Pieniądze już wpłaciłam do allegro i nie mam zadłużenia, ale sprzedaż i tak jest cały czas zablokowana i nikt nie odpowiada na moje zapytania co mam dalej robić. KOnto 12 lat więc szkoda zamknąć
@inga_el Nie załatwiaj niczego telefonicznie, tylko na piśmie, najlepiej w Dyskusji. Teraz oddaj Allegro wypłaconą rekompensatę i odbierz własnym staraniem i na swój koszt towar od kupującego. Klient niczego nie musi płacić w żadnym serwisie.
,,niczego nie musi płacić w żadnym serwisie.,, , ale może , pośrod trampków czasem lakierek się trafi .
@mdrogeria A może to pacjent?
jeśli klient dostał zwrot z allegro ale nadal chce mieć zakupiony przedmiot to gdzie ma za niego ponownie zapłacić ?
Wyjaśnij wszystko w korespondencji z Allegro, tu nikt Ci nie odblokuje konta: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Pomóżcie wyjaśnić: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ i zwróćcie uwagę , jakiś użytkownik klientów pacjentami nazywa !!!!😁
nie bardzo rozumiem - jaki uzytkownik klientów ? jaki pacjent ?
inga_el sorry , nie Ciebie miałem na myśli . Starzy wyjadacze wiedzą o co chodzi 😁
@inga_el Czekamy na potwierdzenie z serwisu wykonania wymiany uszkodzonej części. Kiedy otrzymasz dokumenty, prześlij nam proszę skany.
Jeżeli chodzi o odblokowanie, ponagliłam sprawę.
Witam ponownie.
Klient został powiadomiony o wykonaiu naprawy i zdeklarował się wykonać ponownie zapłatę za sprzęt i odebranie go z serwisu 29.10.2021 lub 02.11.2021 - niestety nie pojawił się w serwisie. Czy można uznać to za anulowanie zakupu ?
Klient został powiadomiony o wykonaiu naprawy i zdeklarował się wykonać ponownie zapłatę za sprzęt i odebranie go z serwisu 29.10.2021 lub 02.11.2021 - niestety nie pojawił się w serwisie. Czy można uznać to za anulowanie zakupu ?
@inga_el Skontaktuj się proszę z Kupującym i ustal przyczynę nieodebrania urządzenia z serwisu.