anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile jeszcze potrwa weryfikacja payu i sprawdzenie mojego przelewu?

Client:91967867
#1 Nowicjusz#

10.05.2022 wykonalem przelew o wartości 1,01zł i nadal czekam na weryfikację. Miało to trwać 3 lub 5 dni, więc chciałbym się dowiedzieć czemu to tyle trwa

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91967867 Z informacji, do których mam dostęp, wynika, że nie przesłałeś zdjęcia lub skanu dokumentu tożsamości. Weryfikacja dokumentu jest częścią procedury u operatora Przelewy24. Bez tego dane do wypłat nie zostaną zaakceptowane.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Lizindron
#7 Wielbiciel#

@nat_not Również mam problem z weryfikacją, wysłany przelew kilka razy dokumenty załączone i nic.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystkie dane są zgodne? jeżeli tak to możesz dopytać: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Lizindron Mam informację, że wczoraj załączyłeś dokumenty do weryfikacji, więc proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Lizindron
#7 Wielbiciel#

Ok czekam czekam @nat_not mam jeszcze przy okazji pytanie odnośnie smarta patrzę na wymagania i wydaje mi sie że je spełniam ale w ofertach takowego oznaczenia smart nie ma, chyba że cos pominąłem.

oznacz moderatorów

Lizindron
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Minęło 10 dni od załączenia dokumentów i dalej widzę brak weryfikacji, czy możecie sprawdzić co się dzieje? z góry dziękuje.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lizindron powinieneś otrzymać od nas wiadomość w tej sprawie. Jeśli chodzi o wypłaty od operatora Przelewy24 to w przesłanych dokumentach brakuje skanu lub czytelnego zdjęcia dokumentu tożsamości, dlatego wypłaty od tego operatora jeszcze nie są aktywne.  
Natomiast Ty masz środki na sladzie operatora PayU, tylko w ustawieniach wypłat wybrałeś, że wypłata będzie automatyczna od 1000 zł, dlatego środki nie zostały wypłacone.
Możesz to zmienić tutaj. Po zmianie może zostać nałożona blokada wypłat w celu bezpieczeństwa, gdyby tak się stało poproszę o informację. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Lizindron
#7 Wielbiciel#

@la_nika skan który został wrzucony jest bardzo czytelny, wszystko można z niego wyczytac.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lizindron rozumiem, ale to nie ja zajmuję się weryfikacją. Nie widzę tego skanu, przekazuję tylko informację, że to jest powód braku weryfikacji u operatora Przelewy24.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów