Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
złożyłem wniosek kiedy rozpatrzycie
@skarbybabuni czy możesz podać numer zamówienia, do którego złożyłeś wniosek?
skarbybabuni-to tak z ironią, ty nie zapmniałeś o tym zwrocie ale niech zapomni 1% sprzedawców i oleje temat zwrotu prowizji wiesz jaka to mamona dziennie;)
skarbybabuni to była licytacja , czyli poczekasz do Trzech Króli .
@skarbybabuni dziękuję! W przypadku licytacji kupujący ma 30 dni na opłacenie zamówienia. Czy poinformował Cię że rezygnuje z zamówienia?
poinformował od razu że jest dla niego niedobra i jej nie chce
skarbybabunioj .. .tam , przyjdzie pora to zwrócą , nie mialem jeszcze sytuacji żebym musiał czekać dłużej niż przewiduje to regulamin .
@skarbybabuni dziękuję za informację! Konsultowałam to i otrzymałam odpowiedź, że rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie może być przyznany wcześniej, ponieważ Twoja jakość sprzedaży wymaga poprawy. W tej sytuacji musimy sprawdzić dlaczego kupujący zrezygnował z zakupu, to jeszcze nie znaczy, że nie otrzymasz rabatu, ale rozpatrywanie wniosku może się przedłużyć.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
la_nika a muszę napisać ,że jestem mile zaskoczony sytuacją jaka mi się dzisiaj przytrafiła . Nie chciałem , a dostałem .😀
Przedwczoraj wysyłka 6 szt produktu , a dzisiaj nocą otrzymałem wiadomość od klientki ,że ma zastrzeżenia do jednej ze sztuk - maszyna pewnie ominęła i brakowalo daty ważności , ale nie o to chodzi . Przytrafić się mogło bo sporadycznie wyłapywalem taki sztuki przy pakowaniu , a tym razem jakoś tak poszło .Klientka pisala ,że odeśle tą sztukę , a my jej zwrocimy kasę . Zaproponowałem zwrot środków bez odsyłania ,bo dobre mam relacje z przedstawicielem i na pewno zrekompensuje, nawet sam kilkakrotnie proponował ,aby reklamacje w ten sposób załatwiać . Zwróciłem kaskę I teraz całe meritum .
O zwrot prowizji nie wystąpiłem bo kiedyś tak wniosek z tego samego powodu został odrzucony iiiiii o dziwo po godzince przychodzi mail od Was cyt ,,
|
||
|
@mdrogeria bardzo się cieszę, że udało nam się Cię pozytywnie zaskoczyć! 👏👏👏 Z jakością sprzedaży na takim super 😉 poziomie w wielu przypadkach nawet nie trzeba wypełniać wniosku 🌻 Pozdrawiam!
A to sobie sprawdzajcie dlatego zrezygnował bo zalicytował a wcześniej nie sprawdził wymiarów poza tym proszę o wyjaśnienie o tym spadku jakości sprzedaży przecież mam dobrą wszystko na 5 numery przesyłki także dodaję
skarbybabunicoś jednak musi kuleć , sprawdź tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy
co masz do poprawy .
@skarbybabuni główny problem to terminowe odpowiedzi na pytania klientów. Na jedną wiadomość nie odpowiedziałeś wcale, a na drugą dopiero po ponad 88 godzinach.
Witam, ile trzeba czekać na zwrócenie prowizji po złożeniu wniosku czekam już tydzień i nic ? Klient kupił przedmiot przez kup teraz a po dwóch godzinach napisał że jednak on tego nie chce pieniądze mu zwróciłem a zostałem z naliczona prowizja
Numer oferty 13044900959
@mpa152584 poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, w przypadku tej transakcji ze względu na poziom jakości Twojej sprzedaży, musieliśmy wysłać wiadomość do kupującego, aby poznać powód rezygnacji. Odpowiedź otrzymasz od nas jutro.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Również mam pytanie kiedy zostanie zwrócona prowizja za zamówienie 979c4a90-8d4b-11ee-9b28-c5a4c541d26c klient złożył zamówienie i zaraz sam anulował.
Cześć @TMarchaj! To nie zamówienie, a płatność została anulowana. W przypadku ofert kup teraz nieopłacone zamówienie jest anulowane:
Po anulowaniu zamówienia, otrzymasz zwrot prowizji.