anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile trwa rozpatrzenie wniosku o zwrot prowizji?

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

złożyłem wniosek kiedy rozpatrzycie 

DATA WNIOSKU
11 gru. 2021, 21:48
czekam na zwrot po kiego grzyba naliczacie prowizję jak kupiec nie płaci i nie ma zamiaru? Nie naliczajcie po tygodniu to nie będziecie zwracać
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni czy możesz podać numer zamówienia, do którego złożyłeś wniosek? 
  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

skarbybabuni-to tak z ironią,  ty nie zapmniałeś o tym zwrocie ale niech zapomni 1% sprzedawców i oleje temat zwrotu prowizji wiesz jaka to mamona dziennie;)

oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#
11501779042
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabuni to była licytacja , czyli poczekasz do Trzech Króli .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni dziękuję! W przypadku licytacji kupujący ma 30 dni na opłacenie zamówienia. Czy poinformował Cię że rezygnuje z zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

poinformował od razu że jest dla niego niedobra i jej nie chce

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabunioj .. .tam , przyjdzie pora to zwrócą , nie mialem jeszcze sytuacji żebym musiał czekać dłużej niż przewiduje to regulamin .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni dziękuję za informację! Konsultowałam to i otrzymałam odpowiedź, że rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie może być przyznany wcześniej, ponieważ Twoja jakość sprzedaży wymaga poprawy. W tej sytuacji musimy sprawdzić dlaczego kupujący zrezygnował z zakupu, to jeszcze nie znaczy, że nie otrzymasz rabatu, ale rozpatrywanie wniosku może się przedłużyć.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 a muszę napisać ,że jestem mile zaskoczony sytuacją jaka mi się dzisiaj przytrafiła . Nie chciałem , a dostałem .😀

Przedwczoraj wysyłka 6 szt produktu , a dzisiaj nocą otrzymałem wiadomość od klientki ,że ma zastrzeżenia do jednej ze sztuk - maszyna pewnie ominęła i brakowalo daty ważności , ale nie o to chodzi . Przytrafić się mogło bo sporadycznie wyłapywalem taki sztuki przy pakowaniu , a tym razem jakoś tak poszło .Klientka pisala ,że odeśle tą sztukę , a my jej zwrocimy kasę . Zaproponowałem zwrot środków bez odsyłania  ,bo dobre mam relacje z przedstawicielem i na pewno zrekompensuje, nawet sam kilkakrotnie proponował ,aby reklamacje w ten sposób załatwiać . Zwróciłem kaskę  I teraz całe meritum .

O zwrot prowizji nie wystąpiłem bo kiedyś tak wniosek z tego samego powodu został odrzucony iiiiii o dziwo po godzince przychodzi mail od Was cyt ,,

Dzień dobry mdrogeria,
automatycznie przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny!

Poznaj szczegóły decyzji

Nie musisz już składać wniosku o przyznanie rabatu do tej transakcji. Spełniła ona warunki jego otrzymania:

  • kupujący nie otworzył Dyskusji
  • kupujący otrzymał od Ciebie zwrot wpłaty przez Allegro Finanse
  • jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie: Super+.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria bardzo się cieszę, że udało nam się Cię pozytywnie zaskoczyć! 👏👏👏 Z jakością sprzedaży na takim super 😉 poziomie w wielu przypadkach nawet nie trzeba wypełniać wniosku 🌻 Pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

A to sobie sprawdzajcie dlatego zrezygnował bo zalicytował a wcześniej nie sprawdził wymiarów poza tym proszę o wyjaśnienie o tym spadku jakości sprzedaży przecież mam dobrą wszystko na 5 numery przesyłki także dodaję

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabunicoś jednak musi kuleć , sprawdź tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy

co masz do poprawy .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni główny problem to terminowe odpowiedzi na pytania klientów. Na jedną wiadomość nie odpowiedziałeś wcale, a na drugą dopiero po ponad 88 godzinach. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mpa152584
#7 Wielbiciel#

Witam, ile trzeba czekać na zwrócenie prowizji po złożeniu wniosku czekam już tydzień i nic ? Klient kupił przedmiot przez kup teraz a po dwóch godzinach napisał że jednak on tego nie chce pieniądze mu zwróciłem a zostałem z naliczona prowizja 

Numer oferty 13044900959

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mpa152584 poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, w przypadku tej transakcji ze względu na poziom jakości Twojej sprzedaży, musieliśmy wysłać wiadomość do kupującego, aby poznać powód rezygnacji. Odpowiedź otrzymasz od nas jutro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

TMarchaj
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Również mam pytanie kiedy zostanie zwrócona prowizja za zamówienie 979c4a90-8d4b-11ee-9b28-c5a4c541d26c klient złożył zamówienie i zaraz sam anulował.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @TMarchaj! To nie zamówienie, a płatność została anulowana. W przypadku ofert kup teraz nieopłacone zamówienie jest anulowane:

  • w ciągu 7 dni od daty zakupu lub w ciągu 14 dni w przypadku płatności przelewem tradycyjnym – jeśli był to zakup w opcji kup teraz

Po anulowaniu zamówienia, otrzymasz zwrot prowizji. 

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów