anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile trwa weryfikacja zawieszonego konta art. 2.12 regulamin allegro

HI-Group
#7 Wielbiciel

Witam

 

Wczoraj otrzymałem taka wiadomość:

Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.

Co to dla Ciebie oznacza

Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.

Co należy zrobić

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

  • zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,

  • kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,

  • zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.

Jak przygotować zdjęcia

Na dokumencie muszą być widoczne:

  • imię i nazwisko,

  • data urodzenia i ważności dokumentu,

  • zdjęcie,

  • narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.

Dlaczego o to prosimy

Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.

Jak się z nami skontaktować

Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.

Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.

 

 

Powyższy wytyczne tj zdjęcia dowodu selfie towaru itp zrobiłem, dostałem wiadomość o przyjęciu zgłoszenia i czekam... czekam 2 dzień i nic. 

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć z jakiego powodu zawiesili mi sprzedaż Co z wystawionymi aukcjami które zostały usunięte ? Zostaną przywrócone ? Jak uniknąć podobnych zdarzeń ?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @HI-Group. Niestety nie jestem w stanie wskazać dokładnego czasu, który będzie potrzebny na weryfikację. 
Jeśli chodzi o usunięte oferty, to po pozytywnej weryfikacji i po zdjęciu blokady będziesz mógł wystawić je ponownie ręcznie. 
Jeśli masz dodatkowe pytania, to proszę, abyś kierował je przez korespondencję mailową, zgodnie z informacją, którą otrzymałeś. Dzięki temu sprawa trafi bezpośrednio do działu bezpieczeństwa.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Prime_Store_pl
#7 Wielbiciel

a co jeśli ktoś prowadzi sprzedaż w dropshippingu i nie ma umowy z hurtownią? blokujecie mu konto i na każdym nowym koncie będziecie skutecznie blokować sprzedż?

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Prime_Store_pl

Wg ASHA (Allegrosicherheitshauptamt) musisz mieć umowę. To, że hurtownia tego nie wymaga nie ma dla nich znaczenia. Oczywiście umową pisemną zawsze można zawrzeć (nawet zdalnie), ale Allegro nie powinno decydować za danego dystrybutora, czy będzie on zawierał pisemne umowy ze swoimi klientami (czyli ze sprzedawcami detalicznymi). Jest to wewnątrzna polityka danej firmy.

oznacz moderatorów

HurtowniaWalGro
#7 Wielbiciel

Witam mogę zadać pytanie dlaczego kontakt mailowy jest tak bardzo utrudniony i dlaczego wasz art 2.12 chce mi odebrać płynność finansową i pogrążyć mnie w długach? Dlaczego po wysłaniu wszystkiego co potrzebne mam czekać ? I na co na cud boski ? Proszę tylko o odblokowanie konta i powtórna możliwość rozliczania się z hurtowniami i płacenia rachunków czy to tak wiele naprawdę?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@HurtowniaWalGro otrzymałeś od nas jasną informację, że zawiesiliśmy Twoje  konto ze względów bezpieczeństwa i otrzymasz odpowiedź w ciągu najbliższego dnia roboczego. Niestety nie jestem w stanie przyśpieszyć tego.

Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

HurtowniaWalGro
#7 Wielbiciel

Liczę na to że uda się załatwić ta sprawę w poniedziałek i pieniądze pojawia się na moim koncie bankowym i będę wstanie opłacić rachunki jak i faktury na czas. Oraz mam nadzieję że platforma Allegro pokaże się od najlepszej strony i po dowodach które jej wysłałem będzie wstanie szybko cofnąć swój błąd i dalej będziemy mogli prowadzić współpracę jako partnerzy. Za odpowiedź dziękuję i mam nadzieję że moja nadzieja jak i zaufanie które pokładam w ludziach odpowiedzialnych za tak duża platformę jaka jest Allegro nie zawiodą mnie jak i innych nie winnych ludzi którym zawiesili konta za nic Pozdrawiam Serdecznie 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@HurtowniaWalGro  sam fakt, ze będziesz schlebiał Allegro nie przyspieszy tego procesu, niestety oni mają swoje procedury 🙁

oznacz moderatorów

HOBBYCONCEPT1
#7 Wielbiciel

Witam,
sam spotkałem się z podobnym problemem
i chciałbym skonsultować się z Panem w tej sprawie.
Czy mógłby Pan podać mi swój prywatny adres e-mail?
Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów