anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

In Post i Poczta - a anulowanie zakupu przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Zastanawiam się, do którego momentu kupujący może anulować opłacony zakup. 

- Jeżeli chodzi o In Post,  czy jak ja wydrukuję etykietę, to anulowanie zakupu przez kupującego jest możliwe, czy nie?

- A jeśli nadaję przesyłkę na Pocztę, to jak zamówię przesyłkę, czyli "nadam ją" w systemie, ale jeszcze nie wyślę, to kupujący może anulować zakup?

 

Ciągle zastanawiam się, czy idąc na Pocztę, czy do paczkomatu InPost, nie wysyłam przypadkiem anulowanej w międzyczasie przez kupującego przesyłki 🙂

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI w zakładce ,,zamowienia od kupjących ,, masz możliwość ręcznie zmienić  status zamówienia . Po zmianie statusu na ,, w realizacji , czy do wysłania ,, kupujący nie ma możliwości anulowania transakcji , ALE może odstąpić od umowy .

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Acha, czyli wystarczy " w realizacji" , nawet etykiety jeszcze nie musi być 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI nie musi być , możesz zmienić kiedy chcesz 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI to jak szykujesz paczkę zmieniaj status na "w realizacji" wtedy kupujący nie ma już dostępnego anulowania 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Super 🖕🙂🖕

oznacz moderatorów