Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawiam się, do którego momentu kupujący może anulować opłacony zakup.
- Jeżeli chodzi o In Post, czy jak ja wydrukuję etykietę, to anulowanie zakupu przez kupującego jest możliwe, czy nie?
- A jeśli nadaję przesyłkę na Pocztę, to jak zamówię przesyłkę, czyli "nadam ją" w systemie, ale jeszcze nie wyślę, to kupujący może anulować zakup?
Ciągle zastanawiam się, czy idąc na Pocztę, czy do paczkomatu InPost, nie wysyłam przypadkiem anulowanej w międzyczasie przez kupującego przesyłki 🙂
@CHECINIAKI w zakładce ,,zamowienia od kupjących ,, masz możliwość ręcznie zmienić status zamówienia . Po zmianie statusu na ,, w realizacji , czy do wysłania ,, kupujący nie ma możliwości anulowania transakcji , ALE może odstąpić od umowy .
Acha, czyli wystarczy " w realizacji" , nawet etykiety jeszcze nie musi być 🙂
@CHECINIAKI nie musi być , możesz zmienić kiedy chcesz
@CHECINIAKI to jak szykujesz paczkę zmieniaj status na "w realizacji" wtedy kupujący nie ma już dostępnego anulowania 🙂
Super 🖕🙂🖕