anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

In post - jak ponownie nadać paczkę?

Jantych
#8 Zapaleniec#

Klient nie odebrał w terminie przesyłki in post, wróciła do mnie. On chce bym mu ją wysłał jeszcze raz i dopłacił do oferty 9 PLN na ponowną wysyłkę. Ale ta nowa wysyłka nie chce mi się importować z poziomu in post. Jak wybrnąć z sytuacji?  

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_Likos_
#21 Demiurg#

@Jantych  nadac recznie w managerze paczek inpostu. Tylko musisz klienta poprosic o maila bo mail zamaskowany allegro nie przejdzie. Możesz też w miejscu maila klienta podac swój adres mailowy lecz wówczas odbiorca otrzyma powiadomienia o odbiorze wyłącznie na telefon.

oznacz moderatorów

Jantych
#8 Zapaleniec#

dziękuję tak zrobię

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Napisz czy się udało, ok? Ja miałam kiedyś podobną sytuację| i chyba jeszcze raz importowalam do MP InPost.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_Likos_ nie ma potrzeby komplikować se życia 🙂 Poniżej masz rozwiązanie 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Jantych musisz zmienić na wygenerowane, wyszukać klienta i ponownie nadać za 8,99 zł 

podmieniłem zrzut na aktualny, zmieniasz na wygenerowane po prawej, szukasz klienta, zaznaczasz i na dole nadajesz ponownie 🙂

fffffff.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Jantych  a sprzedaż na zwykłym allegro czy lokalnie.

oznacz moderatorów