Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał w terminie przesyłki in post, wróciła do mnie. On chce bym mu ją wysłał jeszcze raz i dopłacił do oferty 9 PLN na ponowną wysyłkę. Ale ta nowa wysyłka nie chce mi się importować z poziomu in post. Jak wybrnąć z sytuacji?
@Jantych nadac recznie w managerze paczek inpostu. Tylko musisz klienta poprosic o maila bo mail zamaskowany allegro nie przejdzie. Możesz też w miejscu maila klienta podac swój adres mailowy lecz wówczas odbiorca otrzyma powiadomienia o odbiorze wyłącznie na telefon.
dziękuję tak zrobię
Napisz czy się udało, ok? Ja miałam kiedyś podobną sytuację| i chyba jeszcze raz importowalam do MP InPost.
@_Likos_ nie ma potrzeby komplikować se życia 🙂 Poniżej masz rozwiązanie 😉
@Jantych musisz zmienić na wygenerowane, wyszukać klienta i ponownie nadać za 8,99 zł
podmieniłem zrzut na aktualny, zmieniasz na wygenerowane po prawej, szukasz klienta, zaznaczasz i na dole nadajesz ponownie 🙂
@Jantych a sprzedaż na zwykłym allegro czy lokalnie.