Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj dostaliśmy powiadomienie z Inpostu, że paczka nie zmieściła się do skrytki z gabarytem C. Taka sytuacja zdarzyła nam się pierwszy raz i jest niemożliwa.
Od kilku lat wysyłamy wszystkie paczki w taki sam sposób i zdarzało nam się, dostać dopłatę za weryfikację gabarytu jednak w tym miesiącu ta ilość jest trzy razy większa. Co ciekawe są to produkty o długości 50cm i wysyłane w foliopakach. Grubość paczki nie przekracza 5cm.
Czy u Was też aż tak bardzo wzrosły dopłaty do gabarytów?
Co robić w takim przypadku? Pisać odwołania do każdej z paczek?
Nie masz innej opcji jak tylko pisać reklamację.
Dzień dobry @ROE_AUTO,
opłata za zmianę gabarytu może dotyczyć błędnego wyboru gabarytu paczki, większego lub mniejszego w stosunku do rzeczywistego rozmiaru przesyłki. Jeśli uważasz, że w przypadku nadanych przez Ciebie przesyłek kwota ta została niezasadnie naliczona, proszę Cię o złożenie oficjalnej reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Ponadto, szczegółowe informacje na temat możliwych opłat dodatkowych związanych z realizowanymi usługami możesz sprawdzić na: https://inpost.pl/cenniki
A w sytuacji gdzie notorycznie są mi nienależnie doliczane opłaty? Czy naprawdę mamy zajmować się ciągłym wysyłaniem do Państwa reklamacji i kontrolowaniem czy aby nie naliczyliście opłaty? Mam rozstrzygnięcie już trzech na moją korzyść - choć do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Dzisiaj widzę nową dopłatę za gabaryt - a mam etykietę z tej paczki w plikach pobranych i jest prawidłowa B.
Numer nadania 641806389421010126129257