Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient zakupił u mnie towar bez smarta. Wysyłka za 8.99 do paczkomatu. Nie odebrał paczki i ta dziś wróciła jako zwrot. Chciałabym się dowiedzieć gdzie mogę znaleźć czy została mi naliczona dodatkowa kwota za zwrot w InPost czy była darmowa. Wiem że temat był poruszany ale wszędzie są podane bardzo sprzeczne informacje. Chce być uczciwa do klienta i nie wiem ile mam mu oddać. Dziękuje za odpowiedzi.
@Sklep-Boma, tak, jak pisała @Kaliope_Brzeg, sam InPost informował na Gadane, że:
Zgodnie z naszym regulaminem, usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty za zwrot Paczki do Nadawcy z powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (awizacja, odmowa przyjęcia) lub z powodu zwrotu na żądanie Adresata Paczki (wymiana towaru lub rezygnacja z zakupu). Dotyczy to wszystkich przesyłek Allegro - darmowych w ramach SMART jak i tych płatnych.
Dziękuję Państwu za odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich.
zadzwon do inpostu na nr 722 444 000 i dowiesz się o takich zwrotach jaka jest prawda
@darwik-firma, jak dotąd nie podałeś żadnego dowodu na swoją argumentację. Czy możesz wskazać numer zamówienia, w którym naliczono Ci opłatę za zwrot paczkomatem?