anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost reklamacja przesyłki paczkomatowej Smart!

Emi_r
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Jest to mój pierwszy post tutaj. Może ktoś miał podobny problem.

Nadałam przesyłkę paczkomatową za z pakietu Smart! ponieważ klient zakupił towar w cenie powyżej 40zł. Pech chciał że InPost przekroczył termin doręczenie przesyłki przez co mój kłótliwy klient wystawił "nieciekawie" komentarz. 

Złożyłam reklamację na tą przesyłkę w związku z przekroczeniem czasu dostawy. Moim roszczeniem było 8,99zł czyli kwota która jest potrzebna do nadania takiej przesyłki bez Smarta. Otrzymałam poniższą odpowiedź do mojej reklamacji, gdzie w skrócie można napisać że przesyłką była za darmo więc nie mam żadnych praw do jakiegokolwiek zadośćuczynienia. 

InPost.PNG

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=641400378064550119728999

 

Czy powinnam złożyć taką reklamację do Allegro? Macie jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

segregator_com
#9 Pomysłodawca#

Niestety składanie żadnej reklamacji nic nie da, ani do INPOST, ani do ALLEGRO.

oznacz moderatorów

Emi_r
#7 Wielbiciel#

Problemem jest do kogo składać roszczenia w przypadku przesyłki SMART, spróbuje z allegro

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Tutaj regulamin inpost paczkomaty z allegro:
https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslugi-allegro-paczkomat...
a tutaj pełnomocnictwo allegro do jeśli chcesz złożyć reklamację:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Emi_r A o ile przekroczył przecież normalnie idzie dzień dwa + dwa dni w paczkomacie 🙂 skoro chcesz nadać ponownie i klient sie na to zgadza to czemu nie odebrał wcześniej mimo ze było opóznienie 😉 coś tu nie rozumiem 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Podała link przecież 🙂 klient odebrał przesyłkę, ale fakt "szła" ponad tydzień (nie było tam świąt itd) ale może np paczkomat był przepełniony lub zepsuty - nie znamy całego kontekstu sprawy.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@Emi_r miałem podobną sytuację, paczka utknęła w paczkomacie przy nadaniu, a właściwie odebrał ją jakiś inny klient tego Paczkomatu, kilka dni trwało przeszukiwanie urządzenia przez kuriera. Wysłałem klientowi następna przesyłkę oczywiście system skasował już 8.99, a tamta ostatecznie do mnie wróciła. W odpowiedzi na reklamację to samo, paczka SMART za 0zl. Nie należne odszkodowanie. Skoro w ten sposób sobie Allegro ustaliło z InPost procedury, to widać gdzie naprawdę ma swoich kupujących klientów. Mam nauczkę na przyszłość, już nie wyśle kolejnej przesyłki, ani nie zwrócę kasy dopóki nie wyjaśnią co się stało z pierwszą przesyłka. Taki to standard Allegro wymyśliło.

oznacz moderatorów

Emi_r
#7 Wielbiciel#

Ja właśnie reklamował przesyłkę ze względu na ten zapis z regulaminu inpost paczkomaty z allegro:

Termin doręczenia.JPG

Olałabym sprawę gdyby nie słaba ocena transkacji...

oznacz moderatorów