anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prowizja od kosztów przesyłki pobraniowej.

www-bestgamer-pl
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich!

Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. Otóż klientka (niezarejestrowana) zakupiła u mnie kilka przedmiotów oddzielnie z przesyłką za pobraniem. W systemie widnieje to jak kilka transakcji od różnych użytkowników (niezarejestrowanych) tylko, że na te same dane teleadresowe. Do każdego zamówienia zostały utworzone oddzielne etykiety z naliczeniem przesyłki pobraniowej do każdego z nich (po 20 PLN). Niby mogę wysłać to do klienta w jednej paczce nie obciążając go niepotrzebnie kosztami przesyłki - ale co z prowizją?

Sprzedaję również rzeczy o wartości kilku złoty. Co mam zrobić jeśli klient zakupi w podobny sposób 10 produktów po 5 zł i zażąda jednej paczki zamiast dziesięciu?

Serdecznie dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@www-bestgamer-pl @Pisz do Allegro bo teraz kasują Cię za każda paczkę 😞 

zawsze będzie taka sytuacja wiec musisz tego pilnować 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www-bestgamer-pl Tak, jak radzi Ci @kostas11 napisz do nas przez formularz. Zespół zajmujący się opłatami sprawdzi czy możemy wprowadzić korektę na Twoim rachunku w tej konkretnej sytuacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

www-bestgamer-pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Nie da się jednak tego jakoś usprawnić (jakiś automat)? Pytam, ponieważ wyłapywanie takich transakcji oraz pilnowanie czy coś się da z tym zrobić jest dosyć czasochłonne zwłaszcza jeśli każdy przypadek trzeba indywidualnie opisywać w formularzu. Przy sporej sprzedaży może to wpłynąć na jakość obsługi kupujących - jak wiadomo czas nie jest z gumy.

oznacz moderatorów