Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jest to mój pierwszy post tutaj. Może ktoś miał podobny problem.
Nadałam przesyłkę paczkomatową za z pakietu Smart! ponieważ klient zakupił towar w cenie powyżej 40zł. Pech chciał że InPost przekroczył termin doręczenie przesyłki przez co mój kłótliwy klient wystawił "nieciekawie" komentarz.
Złożyłam reklamację na tą przesyłkę w związku z przekroczeniem czasu dostawy. Moim roszczeniem było 8,99zł czyli kwota która jest potrzebna do nadania takiej przesyłki bez Smarta. Otrzymałam poniższą odpowiedź do mojej reklamacji, gdzie w skrócie można napisać że przesyłką była za darmo więc nie mam żadnych praw do jakiegokolwiek zadośćuczynienia.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=641400378064550119728999
Czy powinnam złożyć taką reklamację do Allegro? Macie jakieś doświadczenia?
Pozdrawiam!
Niestety składanie żadnej reklamacji nic nie da, ani do INPOST, ani do ALLEGRO.
Problemem jest do kogo składać roszczenia w przypadku przesyłki SMART, spróbuje z allegro
Tutaj regulamin inpost paczkomaty z allegro:
https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslugi-allegro-paczkomat...
a tutaj pełnomocnictwo allegro do jeśli chcesz złożyć reklamację:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
@Emi_r A o ile przekroczył przecież normalnie idzie dzień dwa + dwa dni w paczkomacie 🙂 skoro chcesz nadać ponownie i klient sie na to zgadza to czemu nie odebrał wcześniej mimo ze było opóznienie 😉 coś tu nie rozumiem 😞
Podała link przecież 🙂 klient odebrał przesyłkę, ale fakt "szła" ponad tydzień (nie było tam świąt itd) ale może np paczkomat był przepełniony lub zepsuty - nie znamy całego kontekstu sprawy.
@Emi_r miałem podobną sytuację, paczka utknęła w paczkomacie przy nadaniu, a właściwie odebrał ją jakiś inny klient tego Paczkomatu, kilka dni trwało przeszukiwanie urządzenia przez kuriera. Wysłałem klientowi następna przesyłkę oczywiście system skasował już 8.99, a tamta ostatecznie do mnie wróciła. W odpowiedzi na reklamację to samo, paczka SMART za 0zl. Nie należne odszkodowanie. Skoro w ten sposób sobie Allegro ustaliło z InPost procedury, to widać gdzie naprawdę ma swoich kupujących klientów. Mam nauczkę na przyszłość, już nie wyśle kolejnej przesyłki, ani nie zwrócę kasy dopóki nie wyjaśnią co się stało z pierwszą przesyłka. Taki to standard Allegro wymyśliło.
Ja właśnie reklamował przesyłkę ze względu na ten zapis z regulaminu inpost paczkomaty z allegro:
Olałabym sprawę gdyby nie słaba ocena transkacji...