anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost zawieszanie systemu podwójne etykiety

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

Od jakiegoś czasu InPost przesyła paczki . Klienci nie widzą jej w systemie lub odbiorą paczki a system nie zatrybi że paczka została odebrana. Właśnie musiałem rozmawiać ze sprzedawcą że odebrałem towar a system wciąż mi trąbi że kończy mi się czas.

Kolejna rzecz to chcę drukować etykietę wybieram paczkomat zazwyczaj a drukowane jest na punkt odbioru . I teraz mam wygenerowane drie etykiety . Czy można coś z tym zrobić?

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Casemi1,

zapraszam Cię kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl.

W treści zgłoszenia podaj proszę krótki opis sprawy wraz z numerami przesyłek dla których zaobserwowałeś brak aktualizacji statusów lub powiadomień końcowych.

W drugiej kwestii poruszonej przez Ciebie proszę o przesłanie informacji z jakiego sposobu nadawania korzystasz (Manager Paczek, Szybkie Nadania), zrzutów ekranu z procesu generowania etykiety oraz 24-cyfrowych numerów wspomnianych dwóch przesyłek.

Po przesłaniu przez Ciebie niezbędnych informacji dołożymy wszelkich starań aby je odpowiednio przeanalizować i udzielić odpowiedzi.

oznacz moderatorów