Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu InPost przesyła paczki . Klienci nie widzą jej w systemie lub odbiorą paczki a system nie zatrybi że paczka została odebrana. Właśnie musiałem rozmawiać ze sprzedawcą że odebrałem towar a system wciąż mi trąbi że kończy mi się czas.
Kolejna rzecz to chcę drukować etykietę wybieram paczkomat zazwyczaj a drukowane jest na punkt odbioru . I teraz mam wygenerowane drie etykiety . Czy można coś z tym zrobić?
Dzień dobry @Casemi1,
zapraszam Cię kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl.
W treści zgłoszenia podaj proszę krótki opis sprawy wraz z numerami przesyłek dla których zaobserwowałeś brak aktualizacji statusów lub powiadomień końcowych.
W drugiej kwestii poruszonej przez Ciebie proszę o przesłanie informacji z jakiego sposobu nadawania korzystasz (Manager Paczek, Szybkie Nadania), zrzutów ekranu z procesu generowania etykiety oraz 24-cyfrowych numerów wspomnianych dwóch przesyłek.
Po przesłaniu przez Ciebie niezbędnych informacji dołożymy wszelkich starań aby je odpowiednio przeanalizować i udzielić odpowiedzi.