Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
10.02 br. klientka dokonała u nas zakupu koszulek z własnym nadrukiem. Przed realizacją zamówienia zawsze wysyłamy do klienta wizualizacje do naniesienia ewentualnych poprawek lub jej akceptacji. Dopiero wtedy przystępujemy do finalnej realizacji zamówienia.
Niestety od momentu wysłania wiadomości do klientki z załączonymi wizualizacjami (12.02 br.) nie mamy z nią żadnego kontaktu. Próbowaliśmy dzwonić, wysyłaliśmy smsy ale niestety bezskutecznie.
Czy Allegro może nam jakoś przyblokować termin wysyłki zamówienia abyśmy nie ponosili konsekwencji za nieterminową wysyłkę? Bo w tym momencie przed realizacją zamówienia w terminie blokuje nas brak akceptacji ze strony kupującej.
@WarsztatNadruku W takim wypadku mogę poprosić o wykluczenie zamówienia z jakości, ale dopiero wtedy, gdy system uzna je za niewysłane w terminie. Jeśli tak się stanie, napisz do nas. 🙂
Ok.
A czy w sytuacji gdy z naszej strony opóźniamy wysyłkę (klient kupił towar, którego obecnie nie ma na hurtowni...ma się pojawić niebawem i podczas rozmowy telefonicznej z klientam otrzymaliśmy zgodę na późniejszą wysyłkę bo nie chcą anulować zamówienia a mogą poczekać) też tak możemy zrobić?
W sensie że możemy później do was napisać o wykluczenie zamówień z jakości?
@WarsztatNadruku Niestety, w takiej sytuacji zamówienie nie zostanie wykluczone. Obowiązkiem sprzedawcy jest pilnowanie stanu magazynowego. Jeśli obecnie jakiegoś towaru wam brakuje, to taka oferta nie powinna być aktywna.