anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaką kwotę zwrócić jeśli kupujący nie wybrał przesyłki smart?

NewShopping
#8 Zapaleniec#

Czy jeśli kupujący wykonał zwrot, to powinienem mu zwrócić cenę towaru + koszt dostawy do kupującego, czy jedynie cenę towaru jeżeli kupujący miał możliwość skorzystania z darmowej dostawy smart! ale wybrał inną, płatną opcję dostawy?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@NewShopping, w kwestii samego zwrotu powinieneś zwrócić cenę towaru wraz z kosztem przesyłki do kupującego w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie, natomiast kupujący powinien zapłacić za przesyłkę zwrotną do Ciebie. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NewShopping
#8 Zapaleniec#

Skoro najtańsza przesyłka to była ta ze smarta, to rozumiem że mam kupującemu nie zwracać kosztu dostawy

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@NewShopping, tak, w tej sytuacji nie zwracasz kosztu dostawy. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@NewShopping przesyłki smart i odbiór osobisty nie są brane pod uwagę. Możesz zwrócić tyle samo ile zapłacił kupujący lub najtańsza opcje przesyłki w danej ofercie (oprócz smart i odbiór osobisty).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@NewShopping @julienail smart nie jest formą przesyłki !!!! kupujący nie ma obowiązku posiadania subskrypcji . Zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał możliwość wybrać w chwili zakupu 

oznacz moderatorów

NewShopping
#8 Zapaleniec#

dzięki

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Dokładnie.

Moderatorka nieco się "zapędziła" w odpowiedzi. Zapewne to kwestia wieku i stażu - proszę zatem o bardziej uważne czytanie wszelkich wypowiedzi - tego niestety brakuje pracownikom Allegro, a szczególnie w dyskusjach.

Opcja SMART nie jest opcją darmową (chociaż kilka lat temu była taka "akcja" i nie zwracałem kupującym kosztów wysyłki), kupujący nie musi jej posiadać, więc nie można wymagać od kupującego, żeby wybierał darmową przesyłkę SMART.

- Teraz bardzo prosiłbym o:

- Przeproszenie wszystkich użytkowników AG za wprowadzanie ich w błąd

- Deklarację, że przeszkoli się Pani w zakresie regulaminu Allegro, żeby móc udzielać odpowiedzi i porad na AG.

I proszę się nie obrażać -  przeprosiny i przyznanie się do błędów "nie bolą", a wręcz sprawiają dobre wrażenie i są pozytywne dla pracowników Allegro jak i dla wizerunku Allegro. I to jest normalne, każdy to zrozumie.

Natomiast nienormalne i niezrozumiałe są sytuacje, gdzie jakiś pracownik Allegro popełni błąd, a reszta go "kryje", wymyślając jakieś absurdalne pomysły.

Pozdrawiam.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

@NewShopping - sprawa jest bardzo prosta - kupujący wykonał "zwrot", odkładasz towar na półkę i sobie leży, towar jest własnością kupującego.

A jak chcesz uzyskać więcej informacji, to dokładnie pisz, czego dotyczył zwrot, gdyż zwrot towaru może dotyczyć różnych sytuacji:

- zwrot z tytułu odstąpienia od zawartej umowy

- zwrot z tytułu złożonej reklamacji

- zwrot z powodu nieodebrania przesyłki przez kupującego (czyli niewywiązanie się z umowy przez kupującego)

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów