Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli kupujący wykonał zwrot, to powinienem mu zwrócić cenę towaru + koszt dostawy do kupującego, czy jedynie cenę towaru jeżeli kupujący miał możliwość skorzystania z darmowej dostawy smart! ale wybrał inną, płatną opcję dostawy?
@NewShopping, w kwestii samego zwrotu powinieneś zwrócić cenę towaru wraz z kosztem przesyłki do kupującego w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie, natomiast kupujący powinien zapłacić za przesyłkę zwrotną do Ciebie.
Skoro najtańsza przesyłka to była ta ze smarta, to rozumiem że mam kupującemu nie zwracać kosztu dostawy
@NewShopping, tak, w tej sytuacji nie zwracasz kosztu dostawy.
@NewShopping przesyłki smart i odbiór osobisty nie są brane pod uwagę. Możesz zwrócić tyle samo ile zapłacił kupujący lub najtańsza opcje przesyłki w danej ofercie (oprócz smart i odbiór osobisty).
@NewShopping @julienail smart nie jest formą przesyłki !!!! kupujący nie ma obowiązku posiadania subskrypcji . Zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał możliwość wybrać w chwili zakupu
dzięki
Dokładnie.
Moderatorka @julienail nieco się "zapędziła" w odpowiedzi. Zapewne to kwestia wieku i stażu - proszę zatem o bardziej uważne czytanie wszelkich wypowiedzi - tego niestety brakuje pracownikom Allegro, a szczególnie w dyskusjach.
Opcja SMART nie jest opcją darmową (chociaż kilka lat temu była taka "akcja" i nie zwracałem kupującym kosztów wysyłki), kupujący nie musi jej posiadać, więc nie można wymagać od kupującego, żeby wybierał darmową przesyłkę SMART.
@julienail - Teraz bardzo prosiłbym o:
- Przeproszenie wszystkich użytkowników AG za wprowadzanie ich w błąd
- Deklarację, że przeszkoli się Pani w zakresie regulaminu Allegro, żeby móc udzielać odpowiedzi i porad na AG.
I proszę się nie obrażać - przeprosiny i przyznanie się do błędów "nie bolą", a wręcz sprawiają dobre wrażenie i są pozytywne dla pracowników Allegro jak i dla wizerunku Allegro. I to jest normalne, każdy to zrozumie.
Natomiast nienormalne i niezrozumiałe są sytuacje, gdzie jakiś pracownik Allegro popełni błąd, a reszta go "kryje", wymyślając jakieś absurdalne pomysły.
Pozdrawiam.
@NewShopping - sprawa jest bardzo prosta - kupujący wykonał "zwrot", odkładasz towar na półkę i sobie leży, towar jest własnością kupującego.
A jak chcesz uzyskać więcej informacji, to dokładnie pisz, czego dotyczył zwrot, gdyż zwrot towaru może dotyczyć różnych sytuacji:
- zwrot z tytułu odstąpienia od zawartej umowy
- zwrot z tytułu złożonej reklamacji
- zwrot z powodu nieodebrania przesyłki przez kupującego (czyli niewywiązanie się z umowy przez kupującego)