Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zauważyłem taką rzecz jak Allegro chroni kupujących , że zakupy na Allegro są bezpieczne.
Moje pytanie jest jak Allegro chroni sprzedających ?
Sprzedaję na aukcjach produkty (tapczaniki) często produkowane pod wybraną specyfikację klienta.
W opcjach zwrotu jest , że obowiązuje ograniczone prawo odstąpienia od umowy i ,że kupujący nie może odstąpić od umowy zakupu produktu zrobionego na indywidualne zamówienie.
Każdy tapczanik muszę wysyłać w dwóch paczkach gabaryt XXL co wiąże się z dużymi kosztami.
Klient nie odebrał dwóch zamówionych tapczaników co naraziło mnie na bardzo duże koszty - wysyłka czterech paczek XXL oraz koszty przesyłki zwrotnej. Dodam, że zakup był nie opłacony , klient miał zapłacić przy odbiorze.
Jak mam dochodzić zwrotu poniesionych kosztów i jaki będzie stosunek Allegro do nieuczciwego kupującego.
Muszę dodać , że zostałem jeszcze z dwoma tapczanami na których sprzedaż są nikłe szanse.
Kontakt z kupującym jest utrudniony , nie odbiera moich telefonów i blokuje numery.
Przepraszam za pomyłkę w temacie .
Chodzi o to jak Allegro chroni sprzedających.
Musialbys założyć mu pozew o odzyskanie tych kosztów a przynajmniej poinformować że jak sam nie odda to zalożysz mu sprawę w sądzie by tą kasę odzyskać
A druga rzecz porada takich przedmiotów wykonywanych na indywidualne zamowienie nie sprzedaje się za pobraniem tylko kasa na stół i dopiero produkujesz / personalizujesz mu towar