Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry poproszę o pomoc paczka była nadana w terminie i była już odebrana , co można sprawdzić w systemie, i błędnie było dodaną kolejna i nie mogę ją anulować. Nie mam możliwości nacisnąć przycisk anuluj przesyłkę
@Steda01 sprawdź proszę, czy możesz usunąć etykietę w zakładce Zamówienia, następnie kliknij w "akcje" -> numery przesyłek i wybierz "usuń" przy nadprogramowym numerze. Jeśli masz na myśli, coś innego to załącz proszę zrzut ekranu z widocznym problemem oraz podaj numer przesyłki, której dotyczy wpis.
89770260-a8cf-11f0-8895-094b8cada9e7
Numery usunięte. Ale punkty co dzienie idą w dół. Przez to zamówienie.
@Steda01 dziękuję za zrzuty, weryfikuję problem z anulowaniem przesyłek. Sprawdziłam też to zamówienie i widzę, że zostało ono zaliczone jako wysyłka w terminie.
A te punkty które zabrali jest możliwość dodać z powrotem?
@Steda01 nie widzę, żeby za to zamówienie zostały odjęte punkty. Jest ono zaliczone zarówno jako wysyłka w terminie, jak i szybka wysyłka. Możesz proszę załączyć zrzut ekranu jak to u Ciebie wygląda?
Możecie sprawdzić dla czego odejmuje punkty?
Wszystkie zamówienia wysłane . Nie mogę znaleźć w czym jest problem
@Steda01 W tej sytuacji prawdopodobnie nie dostałeś punktów dodatkowych, a nie że zostały Ci odjęte. 🙂