Jak anulować sprzedaż???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Jak anulować sprzedaż, jeśli kupujący napisał do mnie, że jednak rezygnuje z zakupu? Moje ogłoszenie widnieje w zakładce zakończone. Dodam, że kupujący wybrał wysyłkę za pobraniem, nie zdążyłem mu wysłać przesyłki. W zakładce moje rozliczenia widnieje, że muszę opłacić prowizję. Dostałem też informację, że kupujący zgłosił problem z zamówieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Jak anulować sprzedaż, jeśli kupujący napisał do mnie, że jednak rezygnuje z zakupu? Moje ogłoszenie widnieje w zakładce zakończone. Dodam, że kupujący wybrał wysyłkę za pobraniem, nie zdążyłem mu wysłać przesyłki. W zakładce moje rozliczenia widnieje, że muszę opłacić prowizję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem też powiadomienie, że kupujący zgłosił problem z zamówieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żeby odzyskać prowizję to musisz o zwrot napisać, dołącz rezygnację z zakupu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...