anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zwrot płatności PayU

montex-zgierz
#7 Wielbiciel#

Jak anulować zwrot płatności PayU wiem, że teoretycznie system sam powinien anulować płatność po 24h. Ale u mnie jedna transakcja pomimo upływu kilku dni ma status W REALIZACJI. Klient już otrzymał ode mnie pieniądze i boje się, że jak ktoś dokona płatności na moje konto (bo teraz nie ma na nim pieniędzy), to allegro zrobi zwrot klientowi.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

pulkownik66
#19 Nestor#

@montex-zgierz  Allegro nie robi samo zwrotów. Ty decydujesz czy zwracasz?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@montex-zgierz Dokładnie tak będzie, ale jeśli pieniądze do realizacji zwrotu nie pojawią się w przeciągu 24 godzin od zlecenia, zostanie on automatycznie anulowany. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@montex-zgierz   kilku dni ma status W REALIZACJI ale to status  na

Lista zwrotów płatności
 
oznacz moderatorów

montex-zgierz
#7 Wielbiciel#

To dlaczego inny późniejszy zwrot, który nie poszedł ma status NIEZWRÓCONE (wyświetlane na czerwono) a ten wcześniejszy ma nadal status W REALIZACJI ???

Czyli mam rozumieć, że po 24h jak pieniądze nie zostaną zwrócone, to już jest nie ważne jaki status się wyświetla bo allegro zwrotu i tak już nie zrobi???

Jeżeli tak by było, to po co są statusy, które wprowadzają w błąd???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@montex-zgierz Podaj mi proszę dokładne numery tych zwrotów, a postaram się sprawdzić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

montex-zgierz
#7 Wielbiciel#

7b60d62c-525a-11eb-af95-452a884b8cc9

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@montex-zgierz Dziękuję, ale poproszę jeszcze o numer oferty i pierwszą oraz ostatnią literę (cyfrę) loginu Kupującego.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

montex-zgierz
#7 Wielbiciel#

(8741309117)

m......_...0

oznacz moderatorów

montex-zgierz
#7 Wielbiciel#

iii???

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@montex-zgierz Najprawdopodobniej przyczyną takiego statusu zwrotu jest forma płatności, którą wybrał klient. Jeśli np. płacił przelewem tradycyjnym, operator płatności nie ma danych do zwrotu i próbuje je uzyskać od kupującego. Wiemy jednak, że ten zwrot chcesz anulować.

Wyjaśniamy tę sprawę z PayU. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotralski123
#9 Pomysłodawca#

Mam podobną sytuację, w związku z tym, że robiłem pierwszy raz zwrot kasy kupującemu poklikałem i niestety na końcu okazało się że nie mam środków na Allegro. Rozumiem, że jeśli zrobię zwrot bezpośrednio z banku to Allegro nie zwróci automatycznie pieniędzy (drugi raz) jak pojawią się środki na moim koncie Allegro z innej sprzedaży?

Pozdrawiam Piotr

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@piotralski123 Jeśli zleciłeś zwrot, a nie masz pieniędzy na saldzie, zostanie on automatycznie anulowany po 24 godzinach. Jeśli w tym czasie pieniądze się pojawią, zwrot zostanie wykonany. Odczekaj 24 godziny i zrób zwykły przelew.

oznacz moderatorów

piotralski123
#9 Pomysłodawca#

Raczej marne szanse by coś się sprzedało, a przelew już zrobiłem kupującemu.

Dzięki za info @xyz96.

oznacz moderatorów

piotralski123
#9 Pomysłodawca#

Czy tą pozycje zwrotu w moich finansach (lista zwrotów płatności) która wisi jako niezwrócone można jakoś wyczyścić? Zwrot został wykonany, tylko bezpośrednio.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@piotralski123 napisz do nas proszę korzystając z tego formularza i dołącz dowód zwrotu dla Kupującego.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotralski123
#9 Pomysłodawca#

Dzięki Monika za wskazanie kierunku - zrobiłem jak napisałaś 🙂

oznacz moderatorów