Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z weryfikacją Przelewy24. Wysłałam już dwa przelewy, skan dowodu a od co najmniej 2 tygodni wciąż pisze, że jest w weryfikacji. Nie mogę rozpocząć sprzedaży.
@shopik_2006 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@shopik_2006 Operator płatności przekazał nam, że potrzebuje jeszcze zdjęcia drugiej (tylnej) strony Twojego dokumentu tożsamości. Możesz je przesłać przez Ustawienia wypłat, z zakładki Przelewy24, wybierając ''Uzupełnij dane osobowe''.
Przesłany przez Ciebie wcześniej formularz nie był wypełniony poprawnie, dlatego konieczne jest załączenie dokumentu.
Witam, przesłałam drugą stronę dowodu i wciąż trwa weryfikacja.
@shopik_2006 Wypłaty na Twoim koncie powinny być już aktywne.