Dzień dobry, na pewno dla większości pytanie nie jest odkrywcze ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi.
Płatność za książkę po mojej stronie przez parę dni widniała jako rozpoczęta. 90% procent klientów u mnie w takiej sytuacji nie realizuje zamówienia. Wystawiłam więc książkę ponownie i sprzedała się. Teraz klientka grozi złą oceną, dyskusją, żąda wyjaśnień.
Co w takiej sytuacji? Odpowiedzcie proszę:) Pozdrawiam
Chętnie odpowiem, natomist proszę podaj mi numer zamówienia o którym piszesz.
Nie mogę: Twój post został zmieniony, ponieważ w treści wiadomości znaleziono nieprawidłowy HTML. Usunięto nieprawidłowy HTML. Sprawdź wiadomość i wyślij ją, gdy uznasz, że jest ona prawidłowa.
Nie wiem o co chodzi
Ale w dalszym ciągu interesuje mnie czy mam obowiązek wstrzymać się z wystawieniem oferty ponownie /regulamin/
@Antykwarias to, ile czasu ma kupujący na finalizację transakcji zależy od wybranej metody płatności. Powinien to zrobić w ciągu 7 dni – w przypadku zakupu w opcji kup teraz lub licytacji opłaconej metodą inną niż przelew tradycyjny; w ciągu 14 dni – w przypadku zakupu w opcji kup teraz lub licytacji opłaconej z góry przelewem tradycyjnym.
Spróbuj proszę jeszcze raz dodać numer zamówienia do wiadomości, jeśli komunikat pojawi się ponownie, skorzystaj z karty incognito, możliwe, że wtyczka w Twojej przeglądarce tutaj miesza.
Problem się rozwiązał, dziękuję za pomoc
@Antykwarias a ile miałeś w regulaminie - ofercie ? domyślnie jest 7 dni potem allegro samo anuluje zamówienie 🙂
7 dni wg regulaminu allegro
Dziękuję
A jeśli wystawię ponownie po 6 dniach łamię regulamin tak?
@Antykwarias nie łamiesz regulaminu. Ale jak pierwszy kupujący zapłaci i z nowej oferty też ktoś kupi to możesz nie mieć co wysłać jak masz tylko 1 przedmiot.