Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak długo trwa rozpatrywanie wniosku o zwrot prowizji przy braku zapłaty od kupującego? Kupujący od miesiąca nie zapłacił, brak kontaktu, kilka dni temu zlozylem o zwrot prowizji, ale status wniosku jest nadal " w trakcie" rozpatrywania..
@forceme Którego zamówienia dotyczy ta sprawa?
nr oferty: 13306577001
ale mineły w sumie dopiero 2 dni, więc może mam zbyt duże oczekiwania co do terminowosci 🙂
Coś więcej wiadomo?
@forceme już działam w Twojej sprawie, więc jak tylko dostanę wieści, wrócę do Ciebie z informacjami.
@forceme przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale mam już informacje, że maksymalny czas rozpatrywania wniosku to 10 dni. W przypadku Twojego wniosku nie mieliśmy wystarczających danych na temat transakcji w systemie, więc wysłaliśmy do klienta pytanie z prośbą o informacje na temat jej przebiegu, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.