@bestfuture_sklep Cześć, serie produktowe utworzysz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/serie-produktowe.
Dodam jeszcze, że serie produktowe są dostępne w ramach Abonamentu Allegro. 🙂
Witam, proszę o pomoc, jak utworzyć listę dla tej serii produktów? Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, od dwóch dni szukam informacji i nie mogę znaleźć. Może macie link do jakiegoś filmiku instruktażowego lub przejrzystej prezentacji? Stworzyłem w swoim sklepie 40 sztuk tego samego produktu, ale o różnych parametrach, ale nie wiem, jak utworzyć z niego listę, a następnie znaleźć link do niej, aby umieścić go w oknie, w którym tworzone są serie produktów
A co tu trudnego. Link do serii w salcesonie wkleiła moderatorka, mogę powtórzyć
https://salescenter.allegro.com/product-series
wstawiasz zdjęcie, nazywasz serię, uruchamiasz allegro w innym oknie i zaczynasz frazować na swoim koncie. Jak nie wiesz jak to zrobić to wpisuj frazy w tym linku,
https://allegro.pl/uzytkownik/SamPuf
jak już będziesz zadowolony z wyników wyszukiwania, kopiujesz adres strony i wklejasz do tworzonej serii.