Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam wysłać przesyłkę przez manager paczek InPost ale wybrałam zły rozmiar przesyłki i muszę dokonać zwrotu. W jaki sposób mam to zrobić?
Ech albo przed kawą jestem niekumata albo coś mało zrozumiale piszesz. Jeśli chodzi o anulowanie etykiety z menedżera to piszesz tu Skontaktuj się z nami | InPost Nie wiem jak w weekend w tygodniu trwało to około godzinki...
Dzień dobry,
w celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.
@InPost czyli to nie jest etykieta smart ani klient umowny ?