anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokonać zwrotu przesyłki na stronie InPost-Manager paczek?

czuprynka_hurt
#8 Zapaleniec#

Chciałam wysłać przesyłkę przez manager paczek InPost ale wybrałam zły rozmiar przesyłki i muszę dokonać zwrotu. W jaki sposób mam to zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ech albo przed kawą jestem niekumata albo coś mało zrozumiale piszesz. Jeśli chodzi o anulowanie etykiety z menedżera to piszesz tu Skontaktuj się z nami | InPost  Nie wiem jak w weekend w tygodniu trwało to około godzinki...

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

w celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@InPost czyli to nie jest etykieta smart ani klient umowny ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów