Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy wysyłaniu wiadomości do klienta pojawia mi się komunikat"
Nie możemy dostarczyć Twojej wiadomości
Ponieważ w stopce jest adres mojej strony internetowej oraz email.
Jak to można zmienić, żeby było zgodne z regulaminem.
Dziękuje za pomoc
@ratownikekspress chodzi o korespondencję e-mailową? Jeśli tak, to musisz to zmienić w ustawieniach swojej poczty.
Są to wiadomości informacyjne o statusie zamówienia i odpowiedzi ich pytania.
@ratownikekspress ale wysyłane przez Twoją pocztę elektroniczną?
no przez pocztę allegro. Tą ze strony allegro.
No to jak mogę to zmodyfikować, żeby takie informacje mi się już nie powtarzały ?
@ratownikekspress pokaż mi proszę zrzut ekranu na którym widoczny będzie komunikat i wiadomość do której się odnosi.
@ratownikekspress a korzystasz z jakiegoś programu do obsługi allegro lub z programu do wysyłania emaili?
nie rozwiazane 😞
nie korzystam z dodatkowych aplikacji. operuje tylko na gmail i z funkji allego 😕
Gdzieś popełniam błąd, ale niestety nie wiem gdzie.
@ratownikekspress Tak, jak wspomniała wyżej Monika, proszę, abyś dodał zrzut ekranu z funkcją, o którą CI chodzi. Nie ma czegoś takiego jak "poczta Allegro", a jedynie centrum wiadomości, gdzie nie ma możliwości ustawienia stopki. Zapewne stopkę masz ustawioną na Gmailu.
I co już rozwiązane?
@ratownikekspress możesz też odpowiedzieć z poziomu Centrum wiadomości.