Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zaczynam dopiero swoją przygodę z Allegro i z początku postanowiłem spróbować od dropshippingu.
Udało się sprzedać parę produktów, ale po drodze okazało się, że jakość sprzedaży spadła z powodu nieterminowej wysyłki, mimo tego, że zamówienia przekazywałem do hurtowni niemal od razu i jak tylko dostawałem nr przesyłki to również dodawałem go do zamówienia na Allegro. Później okazało się, że pomijałem dodawanie maskowanego adresu email i to jestem w stanie zrozumieć, ale ostatnio otrzymałem zamówienie i upewniałem się parę razy, że hurtownia na pewno maskowany adres dostała. Jednak system wciąż nie zaczytuje tego, że status przesyłki się zmienia. Mogę prosić o radę i nakierowanie mnie co robię źle? A może wina leży po stronie hurtowni?
Napomnę, że zajmuję się aktualnie sprzedażą w modelu dropshipping, więc to nie ja nadaje paczki, a we własne etykiety jeszcze się nie bawiłem.
Pozdrawiam
@UrsiStore dzień dobbry! W tym artykule znjadziesz informacje na ten temat.
Ten e-mail powinien by podany w danych kupującego.
Dzień dobry,
Tak jak mówiłem, przekazałem maskowany email hurtowni wraz z zamówieniem i wspomniałem też, że musi się on znaleźć na etykiecie.
Ten adres jest trochę "skomplikowany".
To znaczy? Sama jego koncepcja jest dla mnie zrozumiała tylko nie bardzo rozumiem co w mojej sytuacji można zrobić, gdzie to nie ja nadaje paczki.
Dzień dobry @UrsiStore poproś w takim razie hurtownie o potwierdzenie, że adres e-mail został dodany, w systemie tego nie widzimy.