Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do pracowników Allegro.
Na razie to tylko przypuszczenia.
Jak mam wysłać paczki będąc na kwarantannie ?
Czy allegro wtedy zrobi mi urlop w dniu natychmiastowym czy dopiero po tygodniu i wszystkie statystyki w dupe..?
Nie, nie zrobi. Temat tu opisywany. Przepraszam za pracowników. 😁
bez jaj, naprawdę ? to co mam zrobić, dronem wysyłać do paczkomatów , bo kuriera można jeszcze zamówić i wysyłać te zarażone paczki 😛
@mrpartner Pisali, że np: użyć sąsiadów, naprawdę.😁
Cały świat rozumie sytuację, a u nich tylko dalej kasa kasa i kasa. Co za przyjazna firma dla sprzedających...
@milka1234567890 w którym miejscu tak "pisali" i kto dokładnie tak pisał? Prawidłowa odpowiedź na pytanie "co w przypadku kwarantanny" znajduje się poniżej i takiej właśnie odpowiedzi udziela Allegro na tego rodzaju pytania.
@mrpartner na allegro brak jest wypracowanej procedury na wypadek kwarantanny sprzedawcy. Możesz w momencie skierowania albo zakończyć wszystkie oferty albo wydłużyć czas wysyłki np. na 14 dni. Na oferty kupione a nie wysłane poinformować kupujących że taka sytuacja Cię spotkała. Albo oddajesz kasę i po problemie albo jak chcą towar to niech poczekają np. 14 dni. Jak trafisz na normalnego klienta ok ale jak trafisz na jakiegoś po je ba to pewnie negatyw i dyskusja gwarantowana i oprze się o Pok.
tak też o tym pomyślałem , że czas wysyłki zrobić max.
Zakończenie oeferr to tragedia, tyle kasy włożonych na promowanie i by były w pierwszej 100 wyświetlanych przedmiotów 😛
Masz być czujny i dyspozycyjny 24 h na dobę ,chorobę i urlop powinieneś sobie zaplanować aby statystyki i opłaty cię nie zrujnowały.
@Client:44052296 allegro celowo ignoruje problem kwarantanny, która jest przecież obowiązkowa i w przeciwieństwie do choroby przedsiębiorcy - jest przymusowym niewychodzeniem z domu
@mrpartner, w ramach odpowiedzi rozwinę nieco wątek @Client:44052296.
Możesz zakończyć i wznowić oferty - do 60 dni masz możliwość wznowić je grupowo tak, aby zachować ich popularność. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule.
Do Allegro:
Czy naprawdę dla was jest trudnością wystawienie ręki i pomoc w dodatku nie finansowo w tych trudnych czasach i zrobienie możliwości urlopu od jutra np gdy potrzebny jest urlop przymusowy z powodu śmierci, choroby lub innych wypadków losowych? Trudne prawda? Nawet tego nie umiecie dla nas zrobić?
@mrpartner zdaje sie że tutaj nie chodzi o utrudnianie sprzedawcom . Dla allegro priorytetem jest klient . Jeśli serwis by stworzył możliwości odwołania/zawieszenia sprzedazy z minuty na minute wówczas to allegro by traciło wiarygodność wobec klienta koncowego.
Natomiast jeśli to sprzedawca zawiesza lub odwołuje aukcje to jest to wyłącznie sprawa miedzy sprzedawcą i osobami które w danym momencie kupiły. Liczba osób ewentualnie poszkodowanych lub niezadowolonych jest niepomiernie mniejsza.
Z drugiej strony juz widze sprzedawców którzy potrafiliby taki mechanizm wykorzystac np: podczas braku towaru lub dla chwilowego urlopu. Przecież nikt kwarantanny nie sprawdzi.
No i trzecia sprawa. Nawet przy dużej sprzedaży można w ciągu chwili zrobić czas wysyłki na 14 dni. A do klientów którzy juz kupili po prostu napisac i poinformowac. Na kwarantannie można pracować zdalnie :). Ja akurat w tej kwestii nie widze trudności.
@mrpartner funkcja Urlopu nie będzie rozwijana w tę stronę. Jak już powiedziała @mr_oma, najlepszym (poza znalezieniem zastępstwa) rozwiązaniem jest zakończenie ofert. Można je potem w prosty sposób (i bez straty) wznowić. Taka możliwość istnieje od kilku lat, wcześniej rzeczywiście kończenie ofert oznaczało budowanie od początku ich popularności itp. - teraz już tak nie jest. Kończenie i wznawianie ofert (pod tym samym numerem/linkiem, z tą samą popularnością) to kwestia kilku klików. To jest właśnie nasze rozwiązanie dla małych sprzedających, którym przytrafiła się sytuacja losowa.
@msniezek Takie rozwiązanie jest tylko dla tych co sprzedają w opcji "KUP TERAZ' ,niestety ale jak ktoś sprzedaje w licytacjach zakończyć nie może .W licytacjach cena zbliżona do tej jaką sprzedawca oczekuje najczęściej jest dopiero przed samym zakończeniem. Na jaką pomoc w takich przypadkach mogą sprzedawcy liczyć od was?
@mwmonety nie planujemy tworzyć rozwiązań, które zdejmowałyby ze sprzedawcy odpowiedzialność względem kupującego za opóźnienia w realizacji zamówień (w tej chwili również takich rozwiązań nie ma).
W przypadku aukcji (licytacji) najlepiej skontaktować się z poszczególnymi licytującymi/wygrywającymi i poprosić ich o cierpliwość, a licytujących, którzy sobie tego zażyczą - odwołać z licytacji.
@msniezeka co z ciężkimi przypadkami chodzi o TYCH kupujących co zakładają dyskusje i cała machina rusza bo on kupił i chce towar, g... go obchodzi że sprzedający nie może wysłać
@Client:44052296 co z nimi? Zadaj konkretne pytanie, jakiej pomocy oczekiwałbyś od Allegro w takiej sytuacji, a odniosę się do niego.
@msniezek załóżmy że. Trafiam na kwarantanne. Mam sprzedany towar i nie jestem wstanie go wysłać. Informuje klienta że sorry ale trafiłem na kwarantanne i dopiero mogę wysłać po 10 dniach lub mogę zwrócić kasę. Ale kupujący kategorycznie mówi nie i żąda wydania rzeczy zakłada dyskusje i prosi o pomoc allegro. Czy allegro jest wstanie mnie jakoś usprawiedliwić w tym momencie czy jestem na przegranej pozycji?
@Client:44052296 zacznijmy od tego, że jak trafisz na kwarantannę masz prawo skorzystać ze świadczenia chorobowego. L4 wyklucza jakąkolwiek pracę, nawet odpowiedzi w dyskusji czy na maile klientów. Jeżeli ZUS to odkryje, narażasz się na problemy.