anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam wysłać paczki będąc na kwarantannie?

mrpartner
#12 Orędownik#

Pytanie do pracowników Allegro.

Na razie to tylko przypuszczenia.

Jak mam wysłać paczki będąc na kwarantannie ? 

Czy allegro wtedy zrobi mi urlop w dniu natychmiastowym czy dopiero po tygodniu i  wszystkie statystyki w dupe..?

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie, nie zrobi. Temat tu opisywany. Przepraszam za pracowników. 😁

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

bez jaj, naprawdę ?  to co mam zrobić, dronem wysyłać do paczkomatów , bo kuriera można jeszcze zamówić i wysyłać te zarażone paczki  😛 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@mrpartner Pisali, że np: użyć sąsiadów, naprawdę.😁

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Cały świat rozumie sytuację, a u nich tylko dalej kasa kasa i kasa. Co za przyjazna firma dla sprzedających... 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@milka1234567890 w którym miejscu tak "pisali" i kto dokładnie tak pisał? Prawidłowa odpowiedź na pytanie "co w przypadku kwarantanny" znajduje się poniżej i takiej właśnie odpowiedzi udziela Allegro na tego rodzaju pytania.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mrpartner  na allegro brak jest wypracowanej procedury na wypadek kwarantanny sprzedawcy. Możesz w momencie skierowania albo zakończyć wszystkie oferty albo wydłużyć czas wysyłki np. na 14 dni. Na oferty kupione a nie wysłane poinformować kupujących że taka sytuacja Cię spotkała. Albo oddajesz kasę i po problemie albo jak chcą towar to niech poczekają np. 14 dni. Jak trafisz na normalnego klienta ok ale jak trafisz na jakiegoś po je ba to pewnie negatyw i dyskusja gwarantowana i oprze się o Pok.

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

tak też o tym pomyślałem , że czas wysyłki  zrobić max. 

Zakończenie oeferr to tragedia, tyle kasy włożonych na promowanie i by były w pierwszej 100 wyświetlanych przedmiotów 😛 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Masz być czujny i dyspozycyjny 24 h na dobę ,chorobę i urlop powinieneś sobie zaplanować aby statystyki i opłaty cię nie zrujnowały.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Client:44052296 allegro celowo ignoruje problem kwarantanny, która jest przecież obowiązkowa i w przeciwieństwie do choroby przedsiębiorcy - jest przymusowym niewychodzeniem z domu

 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mrpartner, w ramach odpowiedzi rozwinę nieco wątek @Client:44052296.

Możesz zakończyć i wznowić oferty - do 60 dni masz możliwość wznowić je grupowo tak, aby zachować ich popularność. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Do Allegro:

Czy naprawdę dla was jest trudnością wystawienie ręki i pomoc w dodatku nie finansowo w tych trudnych czasach i zrobienie możliwości urlopu od jutra np gdy potrzebny jest urlop przymusowy z powodu śmierci, choroby lub innych wypadków losowych? Trudne prawda? Nawet tego nie umiecie dla nas zrobić? 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mrpartner  zdaje sie że tutaj nie chodzi o utrudnianie sprzedawcom . Dla allegro priorytetem jest klient . Jeśli serwis by stworzył możliwości odwołania/zawieszenia sprzedazy z minuty na minute wówczas to allegro by traciło wiarygodność wobec klienta koncowego.

Natomiast jeśli to sprzedawca  zawiesza lub odwołuje aukcje to jest to wyłącznie sprawa miedzy sprzedawcą i osobami które w danym momencie kupiły. Liczba osób ewentualnie poszkodowanych lub niezadowolonych jest niepomiernie mniejsza.

Z drugiej strony juz widze sprzedawców którzy potrafiliby taki mechanizm wykorzystac np: podczas braku towaru lub dla chwilowego urlopu. Przecież nikt kwarantanny nie sprawdzi.

No i trzecia sprawa. Nawet przy dużej sprzedaży można w ciągu chwili zrobić czas wysyłki na 14 dni. A do klientów którzy juz kupili po prostu napisac i poinformowac. Na kwarantannie można pracować zdalnie :). Ja akurat w tej kwestii nie widze trudności.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mrpartner funkcja Urlopu nie będzie rozwijana w tę stronę. Jak już powiedziała @mr_oma, najlepszym (poza znalezieniem zastępstwa) rozwiązaniem jest zakończenie ofert. Można je potem w prosty sposób (i bez straty) wznowić. Taka możliwość istnieje od kilku lat, wcześniej rzeczywiście kończenie ofert oznaczało budowanie od początku ich popularności itp. - teraz już tak nie jest. Kończenie i wznawianie ofert (pod tym samym numerem/linkiem, z tą samą popularnością) to kwestia kilku klików. To jest właśnie nasze rozwiązanie dla małych sprzedających, którym przytrafiła się sytuacja losowa.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@msniezek Takie rozwiązanie jest tylko dla tych co sprzedają w opcji "KUP TERAZ' ,niestety ale jak ktoś sprzedaje w licytacjach zakończyć nie może .W licytacjach cena zbliżona do tej jaką sprzedawca oczekuje najczęściej jest dopiero przed samym zakończeniem. Na jaką pomoc w takich przypadkach  mogą sprzedawcy liczyć od was?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mwmonety nie planujemy tworzyć rozwiązań, które zdejmowałyby ze sprzedawcy odpowiedzialność względem kupującego za opóźnienia w realizacji zamówień (w tej chwili również takich rozwiązań nie ma).

W przypadku aukcji (licytacji) najlepiej skontaktować się z poszczególnymi licytującymi/wygrywającymi i poprosić ich o cierpliwość, a licytujących, którzy sobie tego zażyczą - odwołać z licytacji.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@msniezeka co z ciężkimi przypadkami chodzi o TYCH kupujących co zakładają dyskusje i cała machina rusza bo on kupił i chce towar, g... go obchodzi że sprzedający nie może wysłać

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Client:44052296 co z nimi? Zadaj konkretne pytanie, jakiej pomocy oczekiwałbyś od Allegro w takiej sytuacji, a odniosę się do niego.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@msniezek  załóżmy że. Trafiam na kwarantanne. Mam sprzedany towar i nie jestem wstanie go wysłać. Informuje klienta że sorry ale trafiłem na kwarantanne i dopiero mogę wysłać po 10 dniach lub mogę zwrócić kasę. Ale kupujący kategorycznie mówi nie i żąda wydania rzeczy zakłada dyskusje i prosi o pomoc allegro. Czy allegro jest wstanie mnie jakoś usprawiedliwić w tym momencie czy jestem na przegranej pozycji?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:44052296 zacznijmy od tego, że jak trafisz na kwarantannę masz prawo skorzystać ze świadczenia chorobowego. L4 wyklucza jakąkolwiek pracę, nawet odpowiedzi w dyskusji czy na maile klientów. Jeżeli ZUS to odkryje, narażasz się na problemy.

oznacz moderatorów