anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę anulować klientowi zamówienie? Klient 'anulował' je podczas rozmowy tel.

Plant-tech
#7 Wielbiciel#

Jeden z moich klientów kupił 1 sztukę towaru z wysyłką za 12.99, a zaraz potem 20 szt już ze smartem. Telefonicznie przekazał mi, że on anulował zakup tej jednej sztuki i ukrył u siebie to zamówienie i on go nie ma (?). Ja normalnie widzę oba opłacone zamówienia. Prosił, czy ja je mogę anulować i odesłać mu wpłatę.

Jak mogę to zrobić, żeby uzyskać rabat transakcyjny?

 

EDIT:

Teraz widzę, że klient zrobił zwrot towaru dla tego zamówienia. To ja mam je wysłać i czekać aż on je zwróci, czy co teraz?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Plant-tech Kupujący może przywrócić zakup i go anulować, żeby odzyskać prowizję to należy mieć dowód na to że nie doszło do transakcji.

oznacz moderatorów

Plant-tech
#7 Wielbiciel#

Klient tego nie zrobi. Co mogę zrobić ja?

oznacz moderatorów