Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden z moich klientów kupił 1 sztukę towaru z wysyłką za 12.99, a zaraz potem 20 szt już ze smartem. Telefonicznie przekazał mi, że on anulował zakup tej jednej sztuki i ukrył u siebie to zamówienie i on go nie ma (?). Ja normalnie widzę oba opłacone zamówienia. Prosił, czy ja je mogę anulować i odesłać mu wpłatę.
Jak mogę to zrobić, żeby uzyskać rabat transakcyjny?
EDIT:
Teraz widzę, że klient zrobił zwrot towaru dla tego zamówienia. To ja mam je wysłać i czekać aż on je zwróci, czy co teraz?
@Plant-tech Kupujący może przywrócić zakup i go anulować, żeby odzyskać prowizję to należy mieć dowód na to że nie doszło do transakcji.
Klient tego nie zrobi. Co mogę zrobić ja?