anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kurier DPD nie przyjeżdża po paczki w wyznaczonym terminie

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Cześć,

czy mógłbym uzyskać informacje dlaczego kurier DPD nie podjeżdża po paczki w wyznaczonym terminie?

Opiszę pokrótce jak wygląda sytuacja:

Kurier DPD na naszym rejonie dostarcza nam codziennie paczki rano (9:30/10:30). Nie mamy wtedy gotowych paczek pod zamówienia allegro, czekamy z tym do godziny 15, ponieważ tak mamy ustawiony czas wysyłki - Kup do 15:00 wysyłka tego samego dnia/ bądź / Kup do 15:00 dostawa jutro. Chcemy uniknąć dodatkowych opłat za podjazdy, dlatego też czekamy na zamówienia do godziny 15:00 i dopiero nadajemy przesyłki. Zazwyczaj podjazd wybieramy w godzinach 16-18.

Od mniej więcej tygodnia kurier po prostu się nie pojawia, przyjeżdża następnego dnia z paczkami dla NAS i zabiera paczki z dnia poprzedniego(mimo, że podjazd był zamówiony na 16-18 dnia poprzedniego). Chcemy uniknąć jakiejkolwiek obniżki jakości sprzedaży; natomiast paczki nie są nadawane w terminie(bo przecież liczy się skan paczki przez kuriera). Jak na razie nie widzę takowej obniżki w naszej jakości sprzedaży, ale klienci tego nie rozumieją, że kurier nie przyjechał itd...

W poniedziałek opisywałem całą sytuację na czacie z konsultantem, przyjął numer zgłoszenia i poprosił o informację, czy kurier pojawił się po paczki - dnia następnego, w odpowiedzi na email zgłosiliśmy, iż nie, zrobił tak samo jak poprzednio, do dnia dzisiejszego nie uzyskaliśmy odpowiedzi... 

Paczki z 4.08 zostały odebrane 5.08 rano, paczki nadane 5.08 zostały odebrane dopiero w poniedziałek!!!(gdzie przy piątkowych ofertach, o zgrozo, pojawiła się informacja "kup do 15, dostawa w sobotę") i już w sobotę po godzinie 13 mieliśmy mnóstwo telefonów ze strony klientów z pytaniami "gdzie jest paczka, obiecaliście, że będzie w sobotę". W poniedziałek rano odebrał paczki z piątku i znowu po południu nie przyjechał po paczki z podjazdem 16-18. 

A dziś, przy próbie nadania paczki około godziny 15, nie było już opcji wyboru podjazdu na dzisiaj... Jak mamy nadawać paczki w terminie skoro przed godziną 15 nie ma wyboru na podjazd w dniu dzisiejszym, a jak już jest taka możliwość to kurier po prostu przerzuca numer zlecenia na dzień kolejny... 

Numer zgłoszenia, o którym wcześniej wspomniałem to : Odpowiedź na zgłoszenie nr "25340063".

Widziałem już wielokrotnie, że po napisaniu takiego tematu na "forum" odpowiedź pojawia się szybciej... 

Pozdrawiam. 😉

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eplecak-com-pl zmień godzinę graniczną na 8:00 ,albo wydłuż czas wysyłki do 2 dni wówczas nie poleci Ci jakiść  , a najlepiej zmień przewoźnika .

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

No nie, nie jest to rozwiązanie. Pracujemy od godziny 10. Jesteśmy małą firmą, zależy nam na dobrej sprzedaży; dlatego też ustawiliśmy czas wysyłki 1 dzień bo MY SIĘ WYRABIAMY z nadawaniem. Zmiana przewoźnika nie wchodzi w grę, ponad 30/40% zamówień jest z wyborem kuriera DPD. Dwa, że allegro wymaga wyboru odpowiednich kurierów aby miały oznaczenie smart. Inni przewoźnicy nam nie odpowiadają; już wszystkich przerobiliśmy i do tej pory DPD było okej. 

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

+ tak jak napisałem wcześniej, jak na razie JAKOŚĆ nam nie poleciała, może w późniejszym terminie zostanie to naliczone, nie wiem. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eplecak-com-pl pozostaje Wam wobec tego składanie raklamacji do przewoźnika . Otrzymacie typową odpowiedź z przeprosinami i obietnicą poprawy ... tylko obietnicą .

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  proszę o odpowiedź w związku ze zgłoszeniem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@eplecak-com-pl poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w sprawie nr 25340063. Najprawdopodobniej Doradca czeka na odpowiedź od przewoźnika i wróci do Ciebie z informacjami, gdy tylko ją otrzyma. Kwestie Kurierów musimy wyjaśniać z przewoźnikiem, ponieważ to DPD ma możliwość zweryfikowania dlaczego Kurier nie zrealizował podjazdu. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Graniczne godziny nadań musisz sobie dopasować do trasy kuriera i godzin jego podjazdów.

U mnie np. Inpost odbiera przesyłki między 10:00 a 12:30. Taką ma trasę, z bazy ma do mnie 70km. Jak sobie zaznaczę godzinę graniczną na 15:00 to i tak nikt nie odbierze tych przesyłek. 

Podobnie z DPD - jest u mnie w godzinach 13:30 - 16:30 (już po zamknięciu sklepu), dlatego nie korzystam z ich usług.

Możesz sobie ustalać własne graniczne godziny - z tego i tak nic nie wyjdzie.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Tak jak napisałem wcześniej - nie było problemu z wcześniejszymi podjazdami. To jest centrum miasta, kurier ma rejon właśnie tutaj, nie ma do bazy 70 km.

oznacz moderatorów