Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez pomyłkę wystawiłem towar, którego nie mam już na stanie. Jak mogę anulować zamówienie osobie, która ode mnie zakupiła? Co z prowizja?
Anulować zakup możesz w zakładce zamówienia, zmieniając status zakupu z nowe na anulowane.
Prowizji raczej nie odzyskasz, Allegro uzna, że to Twoja wina, że sprzedałeś coś czego nie masz i nie zwrócą.
Jak znam życie dostaniesz od klienta komentarz negatywny (klienci Allegro są bardzo roszczeniowi i mało wyrozumiali) i tak to się zakończy.
Oczywiście jeśli klient zapłacił musisz mu zwrócić całą wpłatę.
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli dokonał wpłaty poprzez PayU możesz to zrobić klikając obok zamówienia "zwróć wpłatę" - niżej załączę skan.
Jeśli wybrał inną formę płatności to musisz mu wysłać bezpośrednio na konto lub przekazem pocztowym na adres podany do wysyłki i zachowaj sobie pokwitowanie, żeby za 2 lata CI nie napisał, ze zapłacił a nie dostał towaru.
Dziękuje za przydatne informacje, jutro skontaktuje się z klientem i dam znać jak wyszło, a następnie zamknę temat
Nie ma sprawy, jest piątek, siedzę, piję piwko i jak mogę to pomogę 🙂