Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
podałem dane do weryfikacji jednak nie mogę wypłacić pieniędzy po zakończonej transakcji, ponieważ najmniejszy przelew jaki mogę wykonać ze swojego banku to kwota 8 zł. Jak mam to rozwiązać? Nie posiadam innego rachunku bankowego.
@Client:43921948 Zrób przelew 8 zł, kwota nie ma znaczenia i zostanie Ci zwrócona. Chodzi tylko o potwierdzenie danych osobowych.
Tam było napisane, że dokładnie na tą kwotę, ale w takim razie spróbuję.
@Client:43921948, jeśli chcesz wskazać konto Revolut, musi być to rachunek zagraniczny. Ważne jest, aby adres banku Revolut był wprowadzony prawidłowo.
Dla rachunku zarejestrowanego w Wielkiej Brytanii początek numeru konta będzie zaczynał się od GBxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut:
Kod BIC/SWIFT: REVOGB2LXXX
Nazwa banku: REVOLUT LTD
Adres banku: 7 WESTFERRY CIRCUS THE COLUMBUS BUILDING, FLOOR 4
Kraj banku: Wielka Brytania
Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut:
Kod BIC/SWIFT: REVOLT21
Nazwa banku: REVOLUT LTD
Adres banku: Konstitucijos pr. 21B, LT-08130 Vilnius
Kraj banku: Litwa
Uzupełnij zakładkę z ustawieniem wypłat poprawnymi danymi i wykonaj przelew. Możesz zlecić przelew w kwocie 8 zł.
Po weryfikacji otrzymasz powiadomienie na adres mailowy powiązany z kontem.
Jakoś ni cholery to nie idzie. Kolejny raz odrzucony. To co podajecie jako adres Litewski, "Konstitucijos pr" w adresie z aplikacji to Konstitucijos av. - może w końcu się zdecydujecie.
To żenada - gdziekolwiek na świcie, a bywam w wielu krajach całość zajmuje chwilę, tu jak zwykle przerost treści nad formą i zajmuje to już ponad tydzień bez skutku.
Durnowata, zautomatyzowana odpowiedź " Odrzuciliśmy Twoje dane" nie wnosi nic, bo nie wiadomo KTÓRE dane, a wystarczyłoby to dopisać tak jak to robią nawet w Afryce i po problemie.
@Mouflon_trek Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@Mouflon_trek problemem jest numer konta, z którego dokonujesz przelewu weryfikacyjnego. Musi on być taki sam jak ten podany do wypłat w zakładce Ustawienia dostawy.
Czy przelew weryfikacyjny robisz z konta Revolut podanego w formularzu wypłat?
Oczywiście, że z tego konta Revolut, więc nie mam pojęcia co może się nie zgadzać.
@Mouflon_trek dziękuję za odpowiedź! Czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu z widocznym numerem rachunku nadawcy przelewu?
Chyba powoli dochodzimy do sedna problemu.
Pomimo tego, że jak napisałaś wcześniej
"Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut ..."
Pomimo podania konta LT xxx i wykonywania przelewu z tego konta, na potwierdzeniach przelewu z Revolut widnieje obecnie numer konta lokalnego czyli obecnie AION banku.
Dzieje się tak pomimo tego, że nie wyrażałem zgody ani nie zatwierdzałem przejścia na polski numer konta. Minimalna kwota przelewu pozostaje jednak na poziomie 8 zł - Pytanie czy to przejdzie w waszym systemie?
@Mouflon_trek prześlij proszę potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl skonsultuję to z operatorem płatności i dam znać 🙂
Wysłane
@Mouflon_trek Sprawdź proszę czy teraz możesz zlecić wypłatę. Dostałyśmy potwierdzenie, że dane zostały zaakceptowane.
Zrobiłem testowy przelew z konta EUR w Revolut na polski rachunek w PLN, w polskim banku - jako nadawca przelewu figuruje Revolut Bank UAB, adres na Litwie (zgodny), jako bank pośredniczący Aion Bank ( w Polsce), jako rachunek z którego nadano podany jest polski nr IBAN (pomimo, iż przelew zlecono z konta EUR). Na potwierdzeniu nadania przelewu od Revoluta figuruje nr IBAN konta EUR ( w banku na Litwie).
Do autoryzacji dla PayU wpisałem litewski IBAN, a bank Revolut Ltd - nie wiem, czy w związku z ostatnimi zmianami w Revolucie moja autoryzacja przejdzie, czy będzie wymagała dodatkowych kroków - w razie czego zwrocę się do Państwa z prośbą o pomoc.
Chyba jestem na dobrej drodze - wprawdzie autoryzacja się nie udała, ale dostałem przelew zwrotny od PayU (jakimś cudem Revolut pozwolił mi z konta EUR wysłać 5 zł, a nie sławne 8 i tyle dostałem z powrotem).
Na potwierdzeniu otrzymania przelewu od PayU (w pdf z Revoluta) jest moje nazwisko, adres, oba numery kont (prawdziwe, to w EUR, na które miałyby być dokonywane wypłaty) i wirtualne, czyli tzw. polski IBAN; opis przelewu - "Payment from PayU S.A., od PayU S.A. i numer konta PL, z którego nadano przelew.
W chwili wolnego czasu, w weekend pozwolę sobie przesłać na podawanego wyżej maila: spolecznosc@allegro.pl - potwierdzenie nadania przelewu i potwierdzenie zwrotu - są tam wszystkie niezbędne dane - kwestia wiarygodności pdf-ów z Revoluta do Państwa uznania.
Gdyby się udało zautoryzować - byłoby miło - jeżeli nie, to świat się nie zawali - niemniej jest okazja, by w aktualnych realiach tego, co podaje system Revoluta znaleźć jakąś ścieżkę autoryzacji.
Hipotetyczne możnaby np. dokonywać przelewu z polskiego subkonta i podawać polski IBAN w formularzu autoryzacyjnym (wtedy pozostawałoby do ustalenia "nazwa banku" bo w opisie może pojawić się z litewskim adresem zarówno Revolut Ltd, Revolut Payments jak i Revolut Bank) - ale - przelew nadal jest zagraniczny - więc pomimo polskiego IBANU należałoby wybrać przelew na zagraniczne konto, wpisać w formularzu IBAN z literkami PL - a to nie jest możliwe.
Być może obecnie przelewy z Revoluta symulują na tyle przelewy krajowe, że odbiorca widzi zawsze, gdy przesyła pieniądze z Polski do Polski (na polskie konto, np. PayU) przelew jako krajowy - Revolut wymusza w takiej sytuacji nawet przy przesyłaniu z konta EUR - walutę PLN, czyli lokalną. Kiedyś było inaczej, tzn. w banku odbiorcy było widać, iż przelew jest np. z GB, nawet gdy był wysyłany z subkonta z polskim IBANem.
Rozwiązaniem byłoby (o ile ostatni akapit odpowiada stanowi faktycznemu, a nie jest moim domysłem) podanie do autoryzacji polskiego IBAN-u i zlecenie przelewu z subkonta w PLN - problem w tym, iż w moim banku (nie Revolut) jako nadawcę przelewu widzę nie siebie, a Revolut Bank UAB (bank Zleceniodawcy Aion o. w Polsce).
Życzę miłego weekendu 🙂
Czy udała się weryfikacja? Ja próbuję z 10 raz i nie mogę zweryfikować Revoluta. Może podasz ścieżkę krok po kroku jak to zrobić.
Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi 🙂
Weryfikacja się nie powiodła - i prawdopodobnie, w obecnym stanie rzeczy nie jest możliwa.
Pomimo, iż Revolut jest bankiem, a konto jest prawdziwe - tyle, że na Litwie i w EUR.
Brak potwierdzenia wynika to z kilku faktów:
- przelew autoryzacyjny dokonywany jest na konto w PLN
- w związku z powyższym Revolut, najprawdopodobniej celem przyspieszenia operacji płatności dokonuje jej za pośrednictwem Aion Banku, a nie bezpośrednio z konta EUR (słowo "bezpośrednio" jest tu kluczowe)
- przelew przychodzi więc z "polskiego IBANU", a nadawcą przelewu jest Revolut, a nie właściciel litewskiego konta, tzn. nie ma potwierdzenia właściciela konta
Hipotetycznie gdyby do autoryzacji było wykorzystywane po stronie weryfikującej konto EUR, to być może płatność z konta EUR w Revolucie dawałaby potwierdzenie właściciela - ale to w mojej ocenie też nie jest pewne, bo Revolut ma zaimplementowane różne mechanizmy, które mają usprawnić świadczone usługi - do których zaliczają się szybkie przekazy środków, ale nie autoryzacja konta.
Powyższe wynika z faktu, iż tzw. polski IBAN nie jest pełnoprawnym kontem, a mechanizmem - i podobnie, jak w innych fintechach właściciel konta w EUR ( w przypadku Revoluta jest to konto bankowe, bo w innych bywa, iż są tylko różne IBANY, ale konta bankowego uzytkownika de facto nie ma) nie jest właścicielem konta technicznego w PLN (polskiego IBANU) - więc stosowanymi metodami nie da się potwierdzić jego własności. W ściśle formalnym sensie jest to oczywiste.
pzdr.
czy znalazło się przez te 2 lata jakieś rozwiązanie? Bo tez boksuję się z weryfikacją Revoluta
Cześć, @allecd. Weryfikacja powinna potrwać od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli ten termin już upłynął, to proszę, podeślij nam potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego poprzez formularz kontaktowy.