Jak mogę potwierdzić konto do wypłaty w Revolut?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
podałem dane do weryfikacji jednak nie mogę wypłacić pieniędzy po zakończonej transakcji, ponieważ najmniejszy przelew jaki mogę wykonać ze swojego banku to kwota 8 zł. Jak mam to rozwiązać? Nie posiadam innego rachunku bankowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:43921948 Zrób przelew 8 zł, kwota nie ma znaczenia i zostanie Ci zwrócona. Chodzi tylko o potwierdzenie danych osobowych.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tam było napisane, że dokładnie na tą kwotę, ale w takim razie spróbuję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:43921948, jeśli chcesz wskazać konto Revolut, musi być to rachunek zagraniczny. Ważne jest, aby adres banku Revolut był wprowadzony prawidłowo.
Dla rachunku zarejestrowanego w Wielkiej Brytanii początek numeru konta będzie zaczynał się od GBxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut:
Kod BIC/SWIFT: REVOGB2LXXX
Nazwa banku: REVOLUT LTD
Adres banku: 7 WESTFERRY CIRCUS THE COLUMBUS BUILDING, FLOOR 4
Kraj banku: Wielka Brytania
Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut:
Kod BIC/SWIFT: REVOLT21
Nazwa banku: REVOLUT LTD
Adres banku: Konstitucijos pr. 21B, LT-08130 Vilnius
Kraj banku: Litwa
Uzupełnij zakładkę z ustawieniem wypłat poprawnymi danymi i wykonaj przelew. Możesz zlecić przelew w kwocie 8 zł.
Po weryfikacji otrzymasz powiadomienie na adres mailowy powiązany z kontem.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakoś ni cholery to nie idzie. Kolejny raz odrzucony. To co podajecie jako adres Litewski, "Konstitucijos pr" w adresie z aplikacji to Konstitucijos av. - może w końcu się zdecydujecie.
To żenada - gdziekolwiek na świcie, a bywam w wielu krajach całość zajmuje chwilę, tu jak zwykle przerost treści nad formą i zajmuje to już ponad tydzień bez skutku.
Durnowata, zautomatyzowana odpowiedź " Odrzuciliśmy Twoje dane" nie wnosi nic, bo nie wiadomo KTÓRE dane, a wystarczyłoby to dopisać tak jak to robią nawet w Afryce i po problemie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mouflon_trek Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mouflon_trek problemem jest numer konta, z którego dokonujesz przelewu weryfikacyjnego. Musi on być taki sam jak ten podany do wypłat w zakładce Ustawienia dostawy.
Czy przelew weryfikacyjny robisz z konta Revolut podanego w formularzu wypłat?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, że z tego konta Revolut, więc nie mam pojęcia co może się nie zgadzać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mouflon_trek dziękuję za odpowiedź! Czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu z widocznym numerem rachunku nadawcy przelewu?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba powoli dochodzimy do sedna problemu.
Pomimo tego, że jak napisałaś wcześniej
"Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut ..."
Pomimo podania konta LT xxx i wykonywania przelewu z tego konta, na potwierdzeniach przelewu z Revolut widnieje obecnie numer konta lokalnego czyli obecnie AION banku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzieje się tak pomimo tego, że nie wyrażałem zgody ani nie zatwierdzałem przejścia na polski numer konta. Minimalna kwota przelewu pozostaje jednak na poziomie 8 zł - Pytanie czy to przejdzie w waszym systemie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mouflon_trek prześlij proszę potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl skonsultuję to z operatorem płatności i dam znać 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mouflon_trek Sprawdź proszę czy teraz możesz zlecić wypłatę. Dostałyśmy potwierdzenie, że dane zostały zaakceptowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłem testowy przelew z konta EUR w Revolut na polski rachunek w PLN, w polskim banku - jako nadawca przelewu figuruje Revolut Bank UAB, adres na Litwie (zgodny), jako bank pośredniczący Aion Bank ( w Polsce), jako rachunek z którego nadano podany jest polski nr IBAN (pomimo, iż przelew zlecono z konta EUR). Na potwierdzeniu nadania przelewu od Revoluta figuruje nr IBAN konta EUR ( w banku na Litwie).
Do autoryzacji dla PayU wpisałem litewski IBAN, a bank Revolut Ltd - nie wiem, czy w związku z ostatnimi zmianami w Revolucie moja autoryzacja przejdzie, czy będzie wymagała dodatkowych kroków - w razie czego zwrocę się do Państwa z prośbą o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba jestem na dobrej drodze - wprawdzie autoryzacja się nie udała, ale dostałem przelew zwrotny od PayU (jakimś cudem Revolut pozwolił mi z konta EUR wysłać 5 zł, a nie sławne 8 i tyle dostałem z powrotem).
Na potwierdzeniu otrzymania przelewu od PayU (w pdf z Revoluta) jest moje nazwisko, adres, oba numery kont (prawdziwe, to w EUR, na które miałyby być dokonywane wypłaty) i wirtualne, czyli tzw. polski IBAN; opis przelewu - "Payment from PayU S.A., od PayU S.A. i numer konta PL, z którego nadano przelew.
W chwili wolnego czasu, w weekend pozwolę sobie przesłać na podawanego wyżej maila: spolecznosc@allegro.pl - potwierdzenie nadania przelewu i potwierdzenie zwrotu - są tam wszystkie niezbędne dane - kwestia wiarygodności pdf-ów z Revoluta do Państwa uznania.
Gdyby się udało zautoryzować - byłoby miło - jeżeli nie, to świat się nie zawali - niemniej jest okazja, by w aktualnych realiach tego, co podaje system Revoluta znaleźć jakąś ścieżkę autoryzacji.
Hipotetyczne możnaby np. dokonywać przelewu z polskiego subkonta i podawać polski IBAN w formularzu autoryzacyjnym (wtedy pozostawałoby do ustalenia "nazwa banku" bo w opisie może pojawić się z litewskim adresem zarówno Revolut Ltd, Revolut Payments jak i Revolut Bank) - ale - przelew nadal jest zagraniczny - więc pomimo polskiego IBANU należałoby wybrać przelew na zagraniczne konto, wpisać w formularzu IBAN z literkami PL - a to nie jest możliwe.
Być może obecnie przelewy z Revoluta symulują na tyle przelewy krajowe, że odbiorca widzi zawsze, gdy przesyła pieniądze z Polski do Polski (na polskie konto, np. PayU) przelew jako krajowy - Revolut wymusza w takiej sytuacji nawet przy przesyłaniu z konta EUR - walutę PLN, czyli lokalną. Kiedyś było inaczej, tzn. w banku odbiorcy było widać, iż przelew jest np. z GB, nawet gdy był wysyłany z subkonta z polskim IBANem.
Rozwiązaniem byłoby (o ile ostatni akapit odpowiada stanowi faktycznemu, a nie jest moim domysłem) podanie do autoryzacji polskiego IBAN-u i zlecenie przelewu z subkonta w PLN - problem w tym, iż w moim banku (nie Revolut) jako nadawcę przelewu widzę nie siebie, a Revolut Bank UAB (bank Zleceniodawcy Aion o. w Polsce).
Życzę miłego weekendu 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy udała się weryfikacja? Ja próbuję z 10 raz i nie mogę zweryfikować Revoluta. Może podasz ścieżkę krok po kroku jak to zrobić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi 🙂
Weryfikacja się nie powiodła - i prawdopodobnie, w obecnym stanie rzeczy nie jest możliwa.
Pomimo, iż Revolut jest bankiem, a konto jest prawdziwe - tyle, że na Litwie i w EUR.
Brak potwierdzenia wynika to z kilku faktów:
- przelew autoryzacyjny dokonywany jest na konto w PLN
- w związku z powyższym Revolut, najprawdopodobniej celem przyspieszenia operacji płatności dokonuje jej za pośrednictwem Aion Banku, a nie bezpośrednio z konta EUR (słowo "bezpośrednio" jest tu kluczowe)
- przelew przychodzi więc z "polskiego IBANU", a nadawcą przelewu jest Revolut, a nie właściciel litewskiego konta, tzn. nie ma potwierdzenia właściciela konta
Hipotetycznie gdyby do autoryzacji było wykorzystywane po stronie weryfikującej konto EUR, to być może płatność z konta EUR w Revolucie dawałaby potwierdzenie właściciela - ale to w mojej ocenie też nie jest pewne, bo Revolut ma zaimplementowane różne mechanizmy, które mają usprawnić świadczone usługi - do których zaliczają się szybkie przekazy środków, ale nie autoryzacja konta.
Powyższe wynika z faktu, iż tzw. polski IBAN nie jest pełnoprawnym kontem, a mechanizmem - i podobnie, jak w innych fintechach właściciel konta w EUR ( w przypadku Revoluta jest to konto bankowe, bo w innych bywa, iż są tylko różne IBANY, ale konta bankowego uzytkownika de facto nie ma) nie jest właścicielem konta technicznego w PLN (polskiego IBANU) - więc stosowanymi metodami nie da się potwierdzić jego własności. W ściśle formalnym sensie jest to oczywiste.
pzdr.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy znalazło się przez te 2 lata jakieś rozwiązanie? Bo tez boksuję się z weryfikacją Revoluta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @allecd. Weryfikacja powinna potrwać od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli ten termin już upłynął, to proszę, podeślij nam potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego poprzez formularz kontaktowy.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »