Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przy nadaniu paczki wybrałem opcję podjazdu kuriera a chciałem dostarczyć paczkę do Paczkomatu. Wybrałem opcję "usuń przesyłkę" żeby nadać ją na nowo jednak nie ma takiej możliwości.
"Dla tego zamówienia utworzono przesyłkę"
"Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej."
Teraz nadaj samodzielnie, nie da się na nowo utworzyć, ale może Co moderacja pomoże: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@KRIGO24 Cześć. W jaki sposób nadajesz przesyłki? Przez Wysyłam z Allegro? W szczegółach zamówienia powinieneś móc anulować przesyłkę (czyli ją usunąć). Jeśli nie widzisz takiej możliwości, to oznacza, że jest już za późno i opcja ta jest blokowana przez Przewoźnika.
Tak, przez wysyłam z Allegro. Na koncie Allegro przesyłka ma status "anulowana" i nie da się nic zrobić. Teraz pozostaje tylko opcja "zamów podjazd" w aplikacji InPost ale już za opłatą.
@KRIGO24, pierwsza przesyłka jest już anulowana - nic więcej nie da się z nią zrobić. Kolejnej nie nadasz, ponieważ widzę komunikat o nieuregulowanej płatności u InPost. Zachęcam Cię do zwrócenia się w tej sprawie do przewoźnika.
Jeśli wykorzystałeś etykietę Smart!, kolejna będzie niestety płatna - natomiast możesz to reklamować.