Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:103167092 obrazka nie widzimy, bo dziewczyny musza go odblokować, może napisz krótko z czym masz problem🤔
To raczej nie miało być pytanie tylko stwierdzenie. Zreklamowalem odkurzacz bo jest inny niż w opisie. Min ciągle się zapycha. Sprzedawca odpisał mi że sam jestem zapchany i wymagam reklamacji
@Client:103167092 czyli to Ty zareklamowałeś produkt, a nie klient Tobie?, a reklamacje zrobiłeś Tutaj .🤔
Tak. To ja jestem klientem. Jeśli sprzedawca tak będzie się odzywał do klienta To może go nieźle wku...wić . Sprawę już załatwiłem przez Allegro Protect ale reakcja doradcy polegała na wysłaniu upomnienia sprzedajacemu
@Client:103167092 niezależnie od sytuacji, nie powinniśmy się tak do siebie zwracać. Kultura wypowiedzi i wzajemny szacunek to podstawa, nawet jeśli pojawia się spór.
Jeśli będziesz miał trudność porozumieć się ze sprzedającym w dyskusji, poproś nas o pomoc - włączymy się w dyskusje.
@gdvorek czy doradcy wypowiadający sie w dyskusji w ogóle reagują na to że ktoś jest obrażany
@Agent555 powinni reagować jeśli takie sytuacje się pojawiają.
@gdvorek to, że powinni, to wiemy, ale pytanie brzmiało, czy reagują , bo tutaj na AG to bardzo fajnie działa
@KOGIEL_T Moderatorzy nie są wszechobecni (więc trudno mi wprost odpowiedzieć) – jeśli coś się dzieje, wtedy warto to zgłosić.
@gdvorek ja rozumiem, że chcesz być aktywny i to bardzo dobrze, ale informacja, że "powinni reagować jeśli takie sytuacje się pojawiają" niczego nie wnoszą do dyskusji😔, bo o tym wszyscy wiedzą
Witam. Czy mogę w jakiś normalny sensowny sposób pobrac i przesłać do Insp Handlowej zapis z całej dyskusji że sprzedającym?
@Client:103167092 samodzielnie możesz pobrać treść dyskusji na dwa sposoby:
Jeśli chcesz otrzymać zapis dyskusji od nas, w treści zgłoszenia (nr sprawy 51539243) powołaj się proszę na Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Otrzymasz zapis dyskusji jako załącznik.
Dzięki za podpowiedź. Już się zgłosiłem z prośbą. Pytanko po jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi? Zależy mi na czasie...
@Client:103167092 daj nam jeszcze chwilkę. Na wszystkie zgłoszenia staramy się udzielić jak najszybszej odpowiedzi, jednak czas zależy od ilości zgłoszeń. Poprosiłam już o pilną wiadomość do Ciebie 🙂
Dziękuję... 😚
Proszę mi jeszcze podpowiedzieć gdzie mam wpisać jednorazowy kod bo plik pdf nie chce się otworzyć
@Client:103167092 wyślij proszę jeszcze raz zdjęcie jakie załączyłeś w wątku i doprecyzuj pytanie.
Suma sumarum ku niezadowoleniu sprzedajacego dzięki pomocy Allegro doszedłem swoich praw. Oczywiście nie obyło się bez dalszego obrażania mnie ale mam to juz gdzieś . Jestem tak zmęczony już pisaniem w tamtej dyskusji że głową mała. Pozdrawiam
Zrozum, że oni może mają i szablony odpowiedzi, ale nie mają na pewno:
Na słowo: hućpa, odpowiedz: bukszpan.
W sensie powinni, oznacza że mają powiedziane aby tak robić, ale w praktyce zależy to od konsultanta i od tego, jak taką sprawę potraktuje.
Jeden Rabin powie Tak, drugi Rabin powie TAK.