anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak obciążyć klienta za koszt zwrotu przesyłki allegro smart DPD

Dystans_com_pl
#7 Wielbiciel#

Jestem sprzedającym, - klient kupuje towar z przesyłką allegro smart dpd, opłaca , dostaje towar, odstępuje od umowy , zgłasza zwrot, zwraca i dostaje kwotę obciążającą za zwrot od DPD 11,99 tytułem opłata za zwrot przesyłki. Jednocześnie mam zapis że koszty przesyłki zrwotnej pokrywa kupujący.

- jeśli oddam kwotę zakupu pomniejszoną o 11,99 to są problemy z odzyskaniem prowizji bo nie została oddana cała kwota, więc takie rozwiązanie jest złe.

- pytanie moje dotyczy jak to zrobić aby odzyskać prowizję i obciążyć kosztami zwrotu kupującego jeśli kupił on towar z oznaczeniem smart DPD, gdzie zwrot nie jest darmowy (poprosić o dopłatę do przesyłki pod groźbą nie zwrócenia kwoty za zakup czy jak ???? ) 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

Client:49495874
#7 Wielbiciel#

Ale nie zawsze to działa ma być jak masz Smart włączony nie wszystkie towary wolna kupić z bezpłatnej dostawą ja właśnie teraz **piiip**iłem się na miny kupiłem na Allegro zegarek SmartWatch z Chin i on przyszedł uszkodzony i teraz na własny koszt muszę jego zwrócić a najtańszy koszt zwrotu przez pocztę Polskę którą mnie doradził doradca z Allegro łysol mnie link że zwrot kosztuje 68 zł a naprawdę kosztuje 198 zl i teraz mam dzielimy czy zostawić u siebie zegarek za 800zl który na nic nie nadaje się czy zapłacić dwie stówy za powrot jego do sprzedawca i otrzymać 800 i jak nie kręci mam dwie stówy w plecy!!! Tak na schronie Allegro!

oznacz moderatorów

maxr01
#18 Luminarz#

 @Dystans_com_pl -  ja nie za bardzo rozumiem o co chodzi w tym "rozdymanym" wątku.

Przecież sprawa jest bardzo prosta. Kupujący odstępuje od zawartej umowy, zwraca Ci towar, a Ty mu zwracasz kasę za ten towar (ewentualnie mniej jeśli był używany) + ewentualny najniższy koszt przesyłki do kupującego, najlepiej zwrócić kasę przez Allegro.

Składasz wniosek o zwrot prowizji, Allegro ją zwraca, nie ma z tym problemu i sprawa jest zamknięta.

I po prostu tyle w tym temacie.

A jeśli kupujący ma jakieś dalsze wątpliwości lub problemy z zawartą przez siebie z Allegro umową na przesyłki SMART (a zgłaszał je?) - to wszelkie reklamacje musi zgłaszać do Allegro.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów