Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy jako sprzedający, mając w aukcjach różne czasy wysyłki, mam jakąś możliwość sprawdzenia w zamówieniu klienta, jaki w danym zamówieniu wynosi czas na wysłanie paczki?
Jeśli mam np w jednej aukcji czas wysyłki 1 dzień, a w drugiej 3 dni, to czy z automatu czas wysyłki wynosi 3 dni jeśli klient dokona zakupu przedmiotów z obydwu aukcji czy się mylę?
@trinket_shop Jeżeli masz Smarta to wyślij od razu ten 24h przedmiot. Podejrzewam że Allegro nie uwzględniło czegoś takiego i czas liczy się od momentu zakupu dla każdego oddzielnie.
@trinket_shop rada @pinsplash jest jak najbardziej trafna, najlepiej wysłać zamówienie najszybciej jak to możliwe, jednak w przypadkach takich jak opisany przez Ciebie - gdy w jednym zamówieniu znajdują się przedmioty z ofert o różnych czasach dostawy, Kupującemu wyświetlimy najpóźniejszą ze wszystkich datę od i najpóźniejszą ze wszystkich datę do. Czyli np. jeśli u Ciebie jedna oferta ma czas dostawy 9.04-10.04, a druga 10.04-13.04 to w Formularzu opcji dostawy, w podsumowaniu oraz na stronie Dziękujemy za zakupy wyświetlimy jako przewidywany czas dostawy dla całego zamówienia 10.04-13.04.
Dziękuję za odpowiedzi.
Zastanawiałem się właśnie czy tak to działa, gdyż klient po zamówieniu w wiadomości dla sprzedającego zawarł informację "proszę o szybką wysyłkę", w dniu następnym już pyta kiedy paczka zostanie wysłana, a czas wysyłki według aukcji z których zamówił produkty to 1 i 3 dni robocze więc jeszcze czasu było biorąc pod uwagę że czas wysyłki który mnie obowiązuje to 3 dni robocze.
@la_nika ja mam taką sytuację: dla niektórych produktów mam ustawioną wysyłkę natychmiast, natomiast dla niektórych, ze względów technicznych, mam ustawioną wysyłkę w ciągu 2 lub nawet 7 dni. Zawsze czas wysyłki wyświetlał się tak jak mówisz: uwzględniając najpóźniejszy termin. Teraz jednak jest na odwrót: towar kupiony 3 marca (niedziela), produkty kupione z terminem wysyłki natychmiast i w ciągu 2 dni. System wyświetla czas na wysłanie do poniedziałku 4 marca. Zakup SMART 1 paczka. Ten czas wysyłki nie jest ustawiany przypadkowo. Dlaczego muszę wysłać paczkę natychmiast skoro świadomie zadeklarowałam, że 1 z produktów może być wysłany najwcześniej w ciągu 2 dni? Teraz jak wyślę paczkę natychmiast, to algorytm zacznie błędnie pokazywać czas mojej wysyłki (wcześniej niż zadeklarowany), a jeśli wyślę całą paczkę w ciągu 2 dni, to spadnie mi statystyka wysyłki w terminie. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
Poniżej zamieszczam screena, na którym widać zarówno czas opłacenia zakupu, czas na wysyłkę każdego z produktów, oraz termin, do którego system oczekuje wysyłki.
@wiki0441 Trzeba by pogrzebać gdzieś w czeluściach forum, ale z tego co pamietam to na moje pytanie o takie sytuacje - padło odpowiedź : sprzedawaj z dwóch/trzech różnych kont. To do wysyłki natychmiastowej to jedno, to do wysyłki za 2-3 dni drugi itp... System tego NIE OGARNIA. To jeden z milionów bugów Allegro...
@pinsplash dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że cos się w tej kwestii zmieniło.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak to jest w tej chwili?
@w_kiwi podaję numer zamówienia: 5320cdb0-d994-11ee-88d1-93d1e3a5cdcd
Z góry dziękuję
@wiki0441 Czas na wysłanie tego zamówienia, masz do 5.05 zgodnie z deklaracją w ofertach. Czas, o którym piszesz - 4.03, jest to sugerowany czas wysyłki, który spełnia przewidywany czas dostawy, jaki widział kupujący w momencie składania zamówienia.
@w_kiwi czy dobrze rozumiem? Dla statystyk allegro mam czas na wysyłkę do 5 marca. Natomiast klient spodziewa się że wyślę przesyłkę dziś, czyli 4 marca?