Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim!
Moja sprzedaż jest zablokowana.
W piątek (12.08) w porze lunchu otrzymałem zamówienie od klienta. W sobotę próbowałem skontaktować się z klientem w sprawie doprecyzowania danych do wysłania zamówienia (jest to potwierdzenie w postaci zrzutów ekranu). Klient nie odpowiadał na wiadomości i nie odbierał telefonu, gdy do niego dzwoniłem (to też jest potwierdzone). We wtorek 16.08 (pierwszy dzień roboczy po weekendzie) o 8:52 Allegro zablokowało mi sprzedaż. Próbowałem ponownie skontaktować się z klientem, a on się nie skontaktował (to również jest potwierdzone). Wysłałem prośbę o wsparcie ze wszystkimi dowodami, że klient nie jest dostępny do komunikacji. O 13:05 klient napisał, że podał Allegro swoje kontakty służbowe i był w weekend i tylko zobaczył, że się z nim skontaktowałem (jest też potwierdzenie). O 13:17 obsługa klienta poprosiła mnie o login kupującego, wysłałem login i wszystkie potwierdzenia, że klient się skontaktował, a przesyłka została już złożona, spakowana, zarejestrowana na poczcie i gotowa do wysłania. O 14:22 paczka została już wysłana do paczkomatu i klient został o tym powiadomiony. O 15:05 dodatkowo wysłałem list do serwisu, że paczka jest już w drodze. I jak dotąd nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi...
Wczoraj ponownie napisałem prośbę do działu wsparcia z dodatkowym pytaniem: co zrobić z zamówieniem, które nie zostało opłacone? Ale nikt mi nie odpowiedział, chociaż zadałem to pytanie już 16.08!
Wszystkie płatności zapłaciłem wczoraj (choć nie było to jeszcze konieczne). A nawet przepłaciłem więcej za zamówienie, za które jeszcze nie zapłaciłem, ale Allegro już sobie naliczyło prowizję!
Proszę powiedzieć, co mam teraz zrobić i kiedy zostaną odblokowane wyprzedaże na moim koncie?
Dziękuję.
Odblokować może tylko Dział Bezpieczeństwa na allegro i to z nimi musisz na ten temat rozmawiać.
Nie rozumiem, dlaczego dział pomocy technicznej nic nie odpisał, gdy wysłałem im 3 listy z potwierdzeniem! Czy naprawdę nie da się zrobić przynajmniej standardowego podpisu? "Dziękuję. Otrzymałem. Rozważymy twoje potwierdzenie." I tak napisał... A w pustkę... Przynajmniej moje listy dotarły do Ciebie? Uczą sprzedawców natychmiastowego reagowania na prośby klientów, ale sami nie dają najlepszego przykładu…
@Eshop-piercing W sprawie blokady konta otrzymałeś już od nas odpowiedź:
konto pozostanie zawieszone ze względów bezpieczeństwa w oparciu o punkt 2.12 Regulaminu Allegro. Odwieszenie konta wiązałoby się ze zbyt dużym ryzykiem dla bezpieczeństwa przyszłych transakcji. Na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro konto pozostanie zawieszone na czas nieokreślony. Zgodnie z art. 8.7 Regulaminu Allegro nie wyrażamy również zgody na ponowną rejestrację w Serwisie.
Wielkie dzięki.
Sprawdzam twoją pocztę i znalazłem ten list. Skontaktowałem się z innym działem, który zapytał mnie o sprzedawcę i wysłał do niego potwierdzenia.
Proszę powiedzieć, co mam teraz zrobić, aby odblokować wyprzedaż?
Dziękuję.
@Eshop-piercing Zgodnie z informacją, którą cytowałam wyżej, konto nie zostanie odblokowane.
I nawet nie będę w stanie znaleźć przyczyny blokady?
Nie wiemy, nie znamy szczegółów ale na zawsze to musi być poważna sprawa.🤔
Dla mnie to też nowość i szok! Bardzo długo przechodziłem wszystkie weryfikacje, wysłałem wszystkie dokumenty, zapłaciłem za usługi premium za łączenie kont, dokonałem 2 sprzedaży (i wysłałem wszystko do klientów i wszystko jest w porządku), a potem nastąpił ostry kompletny blok bez wyjaśniania powód... jestem w szoku...
@Eshop-piercing coś tu nie wszystko piszesz 😞 Skoro zamówienie było w piątek to nie mogli z tego powodu Ci zablokować konta we wtorek po długim weekendzie ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ma allegro coś na swoją obronę ?
Oto potwierdzenie.
Jestem gotów przeprosić, jeśli zrobiłem coś złego i gdzieś coś źle zrozumiałem. Ale nadal nie rozumiem, dlaczego dział wsparcia nie odpowiada na prośby i pytania ...
Odblokowanie konta allegro