anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odstąpić od umowy jako sprzedający, kupujący nie zapłacił ponieważ zaszła pomyłka

MAMY ROZWIĄZANIE!
mmichalbogus
#1 Nowicjusz#

Jak mogę jako sprzedający odstąpić od umowy sprzedaży, ponieważ kupujący się pomylił i kupił nie to co miał (nie zapłacił) i po prostu chcemy anulować tą ,,transakcję"?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@mmichalbogus niech kupujący anuluje lub dokona zwrotu. Ty jako sprzedawca tego nie zrobisz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mmichalbogus Ty nie możesz odstąpić od umowy, może to zrobić tylko kupujący, który ma 7 dni na zapłatę. Jeśli nie zapłaci, złamie warunki umowy, możesz więc po tym czasie wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

oznacz moderatorów
Oskarspzoo
#7 Wielbiciel#

A ja mam problem bo kupujący telefonicznie anulował zakup więc przesyłka nie została wysłana -płatność przy odbiorze . Allegro naliczyło prowizję ok 400  zł a kupujący nie odpowiada ani na maile z prosbą o anulację  a telefon jest nieaktywny który był podany .Allegro umywa ręce i twierdzi ze to nie jest podstawa do anulowania prowizji . Co robić ? 

oznacz moderatorów