Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie drzwi natomiast nie doszło do realizacji płatności ani sprzedaży przedmiotu ponieważ nie miałem go na stanie ale dogadałem się z kupującym i polubownie anulowaliśmy sprzedaż. Jak mogę teraz odzyskać prowizję która mi się automatycznie pobrała z tego przedmiotu?
Sprawa dotyczy ogłoszenia o nr: 17374569652
@motofurman W tej sytuacji złóż wniosek o zwrot prowizji. Zrobisz to w zakładce Zamówienia. Kliknij menu Akcje i wybierz Zwrot prowizji.
Wysyłam artykuł ze wszystkimi szczegółami. 🙂
Rozumiem natomiast odruchowo kliknąłem o prośbę o zwrot przed nadaniem statusu anulowane i odrazu jak to zrobiłem i wszedłem w zakładkę złożone wnioski wyskoczyło mi coś takiego:
To teraz poczekasz 3 dni jak Allegro obróci Twoja kasą. Poczytaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czemu-allegro-przetrzymuje-nienale%C5%BCn%...
Ok, ale piszę mi że wniosek odrzucony. Czyli dostane te pieniądze?
@motofurman w takiej sytuacji odwołaj się od decyzji przez formularz kontaktowy.