Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę o poradę. Klient poprosił o zwrot. Jednak w środkach PayU nie mieliśmy już pieniędzy (wszyscy jak na złość płacili PayPro). Wobec tego zwróciliśmy całą kwotę przelewem na podany przez klienta numer konta w formularzu. W jaki sposób odzyskać teraz prowizję? Złożyłam wniosek o jej zwrot, ale nigdzie nie widzę opcji "dodaj załącznik" żeby pokazać potwierdzenie przelewu.
@MFBspzoo złóż normaslnie wniosek bez załącznika. Prawdopodobnie po dwóch- trzech dniach ( może szybciej) otrzymasz informacje o odrzuceniu wniosku. Wówczas jest link do odwołania sie od tej decyzji i tam bedzie można dodac załącznik ( potwierdzenie przelewu zwrotnego) . Innej drogi nie znam .
Dziękuję ślicznie