Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, zwracam się z prośbą o pomoc, w rozwiązaniu mojej sprawy. W grudniu wystawiliśmy na sprzedaż fabrycznie nowy telefon za kwotę ponad 3000zł., po około 3 miesiącach sprzedający otworzył dyskusję w której poinformował, że telefon został zablokowany przez operatora co jest niemożliwe, wstawiając zrzut ekranu z normalnie działającego telefonu, został przeze mnie poproszony o wstawienie zdjęcia w dyskusji jak twierdził zablokowanego urządzenia (w którą zresztą ingerował pracownik allegro, ponieważ byłem na urlopie i nie zareagowałem w ciągu 24h), oczywiście zdjęcia nie wstawił twierdząc, że jest na wyjeździe, wówczas został poproszony o odesłanie do nas urządzenia celem zwrotu pieniędzy jeżeli faktycznie urządzenie jest zablokowane, w związku z tym, że telefon nie był i nie jest zablokowany, sprzedający zamiast skorzystać z prawa zwrotu, reklamacji czy czegokolwiek, złożył wniosek POK, wyłudzając zwrot, a pracownik serwisu bez żadnej weryfikacji natychmiast wypłacił mu pieniądze, które zostały doliczone do mojego salda. Kontakt ze sprzedającym się urwał i na tą chwile niedojrz, że zostaliśmy bez urządzenia za ponad 3000zł to serwis sobie zażyczył żebyśmy drugie tyle im zapłacili. Oczywiście pisałem maile w tej sprawie, zadajac wielokrotnie pytanie, kto zweryfikował ten produkt przed wypłatą kupującemu pieniędzy, czy kupujący złożył zawiadomienie na policję skoro czuje się przez nas oszukany, niestety cały czas sprawa jest bagatelizowana, a ja zbywany gdzie w pewnym momencie puściły nerwy, bo rozumiem, że jest jakiś regulamin, ale gdzie są obowiązujące nas przepisy? Nie znalazłem zapisu, mówiącego, że za brak odpowiedzi na wiadomość w ciągu 24h stracę towar, a za to, że go straciłem będę musiał zapłacić jeszcze równowartość do allegro. Za wszelkie odpowedzi i sugestie będę bardzo wdzięczny i liczę na to, że tutejsi Moderatorzy wykażą się odrobinę większą empatią i zrozumieniem niż ci od maili i pomogą mi w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.
Tutaj możesz sprawdzić czy telefon ma blokadę ratalną . Pozdrawiam
Dzień Dobry
Nie jest Pan Sam :
Tylko ja odpowiedziałem terminowo na dyskusje 24h. Odpowiadałem na bieżąco. Co więcej chciałem przyjąć zwrot, odrzuciłem reklamacje, towar na 100% wysłany dobry itd.
Dyskusja została oznaczona jako rozwiązana na moim koncie allegro.
Po czym po 2 dniach dostaje maila z allegro:
Skontaktuj się z nim jak najszybciej, aby wyjaśnić tę sprawę. W przeciwnym razie wprowadzimy ograniczenia na Twoje konto oraz doliczymy wypłaconą kwotę do Twojego rozliczenia z Allegro.
- Jeśli nadałeś już przesyłkę (wprowadzając jej numer do systemu) lub zwróciłeś pieniądze przez Allegro Finanse - będzie to dla nas widoczne. W innym przypadku załącz w dyskusji potwierdzenie nadania lub przelewu.
Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji – odpowiedz na tego maila i prześlij nam swoje wyjaśnienia.
Pozdrawiamy
Allegro
Nie wiem jak to działa ale uważajcie !
U mnie kwota 550 zł.
U mnie ponad 3000zł, w zeszłym tygodniu dostałem "przedsądowe wezwanie do zapłaty 😂" także idę z tym ś.cier.wem do sądu, po wszystkim na pewno dam znać jak to się skończyło i pomogę każdemu jak tylko będę mógł.
@komtel_f-mobile i jak tam sprawy się mają
@domkar04
https://allegro.pl/uzytkownik/komtel_f-mobile
@A3dam zawieszone konto to jedno, ale ciekawe co z tą sprawą w sądzie 🤔
@komtel_f-mobile widzę że usunięto kilkanaście naszych wpisów.
Tak wygląda transparentność allegro
Wysyłaj do UOKIK skargę i upubliczniaj zgłaszaj do portalu o którym wspominał @az1rael
@ALL-DA dodam tylko że właściciel kanału prawem na lewo jakiś rok temu zaorał prowo Rybnicką prokuraturę i policję oraz firmę windykacyjną w sprawie składania fałszywych zeznań przez policjantkę oraz występowania przez prokuraturę z pozwem z kk na temat wyłudzenia pożyczki przez windykowaną osobę dostawał pisma z windykacji o naruszenie dobrego imienia firmy i ich też zaorał chętnie bym zobaczył materiał na temat analizy prawa konsumenckiego i regulaminu allegro oraz patologi AP i reklamacji zwrotów smartem kto ma składać