Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie umiem napisac o zwrot prowizji od sprzedazy, jak sciezke uzyc po kolei i po drugie klient wygral w licytacji moj przedmiot lecz zrezygnowal z zakupu bo twierdzi ze mu sie odwidzialo czy mozna mu wystawic negatywny komentarz a jak tak to jak to zrobic, dziekuje.
@straconka56 jeśli nie było płatności czy wyboru przesyłki za pobraniem transakcja zostanie automatycznie anulowana / licytaca - 30 chyba dni / i przyznany rabat transakcyjny .
dziekuje, wiec musze poczekac 30 dni a tu mam termin platnosci wczesniej bo mi zablokuja konto a co do drugiego tematu ?
Anulowana aukcja jest po 30 dniach automatycznie ale o zwrot prowizji wniosek można składać po 7 dniach.
poprosze o sciezke jak to zrobic z gory dziekuje.
@mwmonety wniosek możesz złożyć , ale rabat otrzymasz dopiero po 30 dniach
@straconka56 instrukcja : tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/
przy ofercie ,,akcje - zwrot prowizji - wypełnić - zatwierdzić ,,
P.S.Klientom nie wystawia się komentarzy .
@mdrogeria w przypadku "kup teraz" na zwykłym allegro czas zapłaty przez klienta wynosi 7 dni. Gdy nie zapłaci można z poziomu zakładki "zamówienia" przy tej niedoszłej transakcji wcisnąć - zwrot prowizji i tym sposobem można złożyć ten wniosek?
Czy, albo automatycznie po 7 dniach gdy brak wpłaty przyznawany jest zwrot prowizji?
@Skill_Player nie ma potrzeby po 7 dniach otrzymasz wiadomość o anulowaniu transakcji oraz zwrocie prowizji . W zakładce zamówienia pojawi się również stosowna informacja .
Bardzo dziekuje super pomoc !!!
Ja jak nie widzę szansy na wpłatę to zaznaczam wniosek o zwrot prowizji i dostaje ja prawie z marszu . Cały czas mam aukcje w licytacjach i takie przypadki trafiają mi się często .