Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, chciałbym ponownie zamówić podjazd kuriera UPS. Niestety w panelu nie mam takiej możliwości.
Kurier był zamówiony na wczoraj, ale niestety podjechał w okolicach godziny 10:00 jak paczka nie była jeszcze gotowa.
Sprawa dotyczy zamówienia numer: cda19d50-91d0-11ee-bc31-a35a926d4082
@DeliOnTime przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Jeśli kurier zaznaczył błąd podjazdu to ponowne zamówienie będzie możliwe w Wysyłam z Allegro, natomiast w systemie wygląda jakby przesyłka pojechał na magazyn o 12:41?
Udało się zamówić ponowny podjazd?
@la_nika @Jak próbowałem zamówić ponowny podjazd, to wyświetlał się błąd w stylu „nie można zamówić podjazdu dla przesyłki z tym statusem”. Na szczęście kurier wczoraj podjechał i odebrał paczkę, z tym, że nie wiem, czy pomimo wyświetlanego błędu zlecenie i tak poszło, czy ktoś inny zamówił kuriera na magazyn.
@DeliOnTime u nas w systemie widzę zlecenie podjazdu nr 7354629 został zlecony 4/12, a Kurier zabrał przesyłkę na magazyn 2023-12-05 12:41. Także poszło to na tym samym numerze co wcześniejszy podjazd, więc podejrzewam, że jednak był to fart, że kurier podjechał, ponieważ ten pierwszy kurier nie zaznaczył, że do odebrania nie doszło, czyli u nas status był "podjazd zlecono", a to faktycznie status, kory uniemożliwia zamówienie ponowne dla tego samego zamówienia drugiego podjazdu. Na przyszłość w takiej sytuacji (jeśli masz możliwość) możesz zamówić podjazd dla innego zamówienia i przekazać przesyłki wtedy.
@la_nika Dobrze, wszystko teraz jest dla mnie jasne, dziękuję za wyjaśnienie 😊
Pozdrawiam 😊
@DeliOnTime nie ma sprawy! Polecamy się na przyszłość 🙂
Pozdrawiam!