anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ponownie zamówić podjazd - Allegro One, UPS

DeliOnTime
#8 Zapaleniec#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, chciałbym ponownie zamówić podjazd kuriera UPS. Niestety w panelu nie mam takiej możliwości. 
Kurier był zamówiony na wczoraj, ale niestety podjechał w okolicach godziny 10:00 jak paczka nie była jeszcze gotowa. 
Sprawa dotyczy zamówienia numer: cda19d50-91d0-11ee-bc31-a35a926d4082 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DeliOnTime przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Jeśli kurier zaznaczył błąd podjazdu to ponowne zamówienie będzie możliwe w Wysyłam z Allegro, natomiast w systemie wygląda jakby przesyłka pojechał na magazyn o 12:41?
Udało się zamówić ponowny podjazd? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

DeliOnTime
#8 Zapaleniec#

@la_nika @Jak próbowałem zamówić ponowny podjazd, to wyświetlał się błąd w stylu „nie można zamówić podjazdu dla przesyłki z tym statusem”. Na szczęście kurier wczoraj podjechał i odebrał paczkę, z tym, że nie wiem, czy pomimo wyświetlanego błędu zlecenie i tak poszło, czy ktoś inny zamówił kuriera na magazyn. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DeliOnTime u nas w systemie widzę zlecenie podjazdu nr 7354629 został zlecony 4/12, a Kurier zabrał przesyłkę na magazyn 2023-12-05 12:41. Także poszło to na tym samym numerze co wcześniejszy podjazd, więc podejrzewam, że jednak był to fart, że kurier podjechał, ponieważ ten pierwszy kurier nie zaznaczył, że do odebrania nie doszło, czyli u nas status był "podjazd zlecono", a to faktycznie status, kory uniemożliwia zamówienie ponowne dla tego samego zamówienia drugiego podjazdu. Na przyszłość w takiej sytuacji (jeśli masz możliwość) możesz zamówić podjazd dla innego zamówienia i przekazać przesyłki wtedy. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

DeliOnTime
#8 Zapaleniec#

@la_nika Dobrze, wszystko teraz jest dla mnie jasne, dziękuję za wyjaśnienie 😊 

Pozdrawiam 😊

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DeliOnTime nie ma sprawy! Polecamy się na przyszłość 🙂 
Pozdrawiam!

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów