anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak poprawić jakość sprzedaży zwrot wpłat do kupujących

Lemua
#1 Nowicjusz#

Nie wiem jak poprawić jakość w sprzedaży w kwestii zwrotu wpłat do kupujących. Zawsze zwracam pieniądze maksymalnie dzień po tym jak paczka do mnie dojdzie. A muszę to zobaczyć przed zwrotem pieniędzy. A teraz mam sytuacje ze zwrot został nadany w piątek dzisiaj jest środa a paczki u mnie nie ma. To jak mam zwrócic pieniądze i za co. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Lemua nie przegapiłeś czegoś ? System liczy czas od momentu dostarczenia zwrotu , zalecany czas na zwrot - 2 dni .

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  trzeba zerknąć .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lemua czas liczymy od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej. Bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia oraz ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana. 
Jeśli chodzi o Twój wynik w tej mierze, to sprawdziłam niektóre Twoje zwroty i np. zwrot z zamówienia nr d65c4a20-52ee-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 dotarł do Ciebie 31 października, a kupujący otrzymał zwrot 6 listopada 2022. 
Przy innych zamówieniach zwroty były po jednym lub dwóch dniach, a wyliczana jest średnia, więc to spowodowało obniżenie punktacji, gdy minie 30 dni od tego dłuższego zwrotu, średnia się poprawi. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów