Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak poprawić jakość w sprzedaży w kwestii zwrotu wpłat do kupujących. Zawsze zwracam pieniądze maksymalnie dzień po tym jak paczka do mnie dojdzie. A muszę to zobaczyć przed zwrotem pieniędzy. A teraz mam sytuacje ze zwrot został nadany w piątek dzisiaj jest środa a paczki u mnie nie ma. To jak mam zwrócic pieniądze i za co.
@Lemua czas liczymy od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej. Bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia oraz ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana.
Jeśli chodzi o Twój wynik w tej mierze, to sprawdziłam niektóre Twoje zwroty i np. zwrot z zamówienia nr d65c4a20-52ee-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 dotarł do Ciebie 31 października, a kupujący otrzymał zwrot 6 listopada 2022.
Przy innych zamówieniach zwroty były po jednym lub dwóch dniach, a wyliczana jest średnia, więc to spowodowało obniżenie punktacji, gdy minie 30 dni od tego dłuższego zwrotu, średnia się poprawi.